Flirt Online

Announcement

Collapse
No announcement yet.

contact met dame via whatsapp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

    contact met dame via whatsapp

    had vorige week via kinky een leuke dame en ik app haar weleens
    dat vind ik prettig maar nou kreeg ik een tikkie met een bedrag van haar omdat ze vond dat ik moest betalen omdat ze vond dat we aan het sex chatten waren
    terwijl ik haar alleen maar paar vragen stelde en beetje wilde leren kennen
    iemand dit ook gehad ?
    ik vind het stom want ze heet haar 06 er bij staan en wil gewoon weten of ze zonder condoom pijpt en wat dat kost
    oke misschien moest ik niet vragen of ze geil was maar goed das gewoon een vraag toch

    #2
    Balchelijk
    sommige denken echt dat ze de queen zijn

    Comment


      #3
      Voor jou is het misschien speciaal maar wat dacht je van haar?
      Als iedereen haar gaat appen is het een dagtaak om iedereen te antwoorden.
      Kan het ergens wel begrijpen dat ze op den duur een bedrag vraagt.

      Comment


        #4
        zou jij ook geld vragen om te whatsappen, debbie ?

        Comment


          #5
          je voelt jezelf wel erg speciaal zeg bah

          Comment


            #6
            Originally posted by Debbie View Post
            Voor jou is het misschien speciaal maar wat dacht je van haar?
            Als iedereen haar gaat appen is het een dagtaak om iedereen te antwoorden.
            Kan het ergens wel begrijpen dat ze op den duur een bedrag vraagt.
            Het probleem is, er wordt tegenwoordig voor iedere scheet wel geld gevraagd. Ik snap je insteek met appen en dat het allemaal tijdrovend is, maar dan moet men gewoon de app mogelijkheid niet bieden, en straight forward zijn in de diensten, behorende prijzen en meer. Als je serieus genoeg bent hapt een klant vanzelf wel en dan hoef je allemaal niet moeilijk te gaan doen met tikkie's en betaalverzoekjes.

            Comment


            • Debbie
              Debbie commented
              Editing a comment
              Jouw reactie begrijp ik ook erg goed alleen werkt het in de praktijk niet zo, hoe conccreet ik of een ander ook is qua advertenties e.d.
              Zal je voor de grap volgende keer als ik je zie / spreek etc weleens laten zien wat k op een dag of week aan 'berichten binnen krijg. Meeste willen gewoon gratis aandacht hoor en daar heb ik dus echt geen tijd voor

            #7
            moete ze ammal zelf wete toch

            Comment

            Working...
            X