Sexafspraakje

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Roxanne - Katy's Secret & Massage

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

    Roxanne - Katy's Secret & Massage



    Vandaag ben ik bij roxanne geweest. Roxanne is tot nu toe de mooiste hindoestaanse meid die ik gezien heb. Ik zei ik wil jou tot sluitingstijd hebben. Roxanne
    liep met me mee en na dat alles was betaald gingen we naar roxanne's kamer. Wat heb jij me geil gemaakt zeg met je mooie look ze ziet er prachtig uit met je

    mooie poppen ogen. Ik ging snel mijn lul wassen en roxanne begon met een sexy stiptease elke keer zag ik wat meer van haar heerlijke lichaam. Toen ze totaal
    naakt was had ze alleen nog haar pumps aan. Ik vroeg haar of ze die heel sexy van haar voetjes kon doen toen ze haar linker pump van haar voetje deed. Liep

    ik leeg over de grond heen ik raak je nog niet eens aan lachten roxanne. Ik bleef leeg lopen toen ze ook haar rechter pump van haar voetje af had gedaan. Wat
    heb jij mooie voetjes en teentjes zeg ik ging op bed liggen en ik vroeg of ze me haar voetjes kon aan geven. Toen ik ze vast had begon ik er lekker aan te

    ruiken en glee mijn tong tussen haar teentjes door. Roxanne had maar een paar kleine rukjes nodig om mij te laten klaarkomen. Nu gaat het pas echt beginnen
    zei roxanne ze deed lekker veel massageolie op mijn lul en ze begon me flink te rukken. Terwijl ik van haar voetjes en teentjes lag te genieten zei ik tegen

    haar wat ben je toch een mooie meid roxanne. Ze werd er rood van terwijl ik lag te spuiten lekker door blijven rukken ik ben nog lang niet leeg zei ik. Man o
    man wat was ik geil geworden van haar mooie uiterlijk. Na dat ik flink was klaargekomen en mijn lul slap uit haar hand glee drukten ik mijn neus tussen haar

    teentjes. Roxanne deed nog meer massageolie op mijn lul en terwijl mijn slappe lul door haar hand glee begon hij weer stijf te worden. Ik heb zin om je lekker
    te neuken zei ik ik ging mijn glibberige lul goed wassen. Toen ik terug kwam deed roxanne me een condoom om en ging ze op haar rug liggen. Ik ben haar eerst

    lekker gaan beffen roxanne heeft mooie lange dikke schaamlippen wat erg lekker was om aan te sabbelen. Ik stopten mijn lul in haar kut en ik deed haar benen
    om mijn bovenarmen heen. Terwijl ik roxanne lag te neuken klapten haar enorme tieten alle kanten op waar ik nog geiler van werd. Toen ik begon klaar te komen

    stopten roxanne haar teentjes in mijn mond. Ik bleef net zo lang door gaan met klaarkomen tot mijn lul weer slap uit haar kut vandaan glee. Ik vroeg roxanne
    mag ik je wat vragen het staat niet bij je opties maar ze je me aub in mijn mond willen plassen. Normaal doe ik dit nooit maar je betaald me erg goed vandaag

    ik wil het voor je gaan proberen. Heel erg bedank roxanne zei ik en we gingen naar de plek waar we dit het beste konden gaan doen. Ik ging lang uit liggen
    en roxanne kwam gehurkt boven me zitten terwijl ik met mijn open mond lag te wachten op haar plasje. Het duurden even en toen zei roxanne het komt ze moest

    gelukig heel veel plassen waar door ik lekker veel te drinken had. De smaak van deze prachtige hindoestaanse meid haar urine was echt heerlijk. Toen haar
    blaas leeg was heb ik roxanne nogmaals heel erg bedankt. We zijn ons gaan wassen en we zijn wat gaan drinken samen op de kamer. Roxanne gaf me haar voetjes

    aan zo dat ik met haar teentjes kon gaan spelen. Ik heb in mijn leven al heel wat hindoestaanse dames gezien maar zo mooi als jij nog geen een tot nu toe.
    Bedankt zei roxanne geil je op ons vroeg ze me je heel erg zei ik jullie zijn echt super lekker. Toen ons drinken op was vroeg ik roxanne of ze mijn lul weer

    stijf kon krijgen met een voetjob. Ze sloot haar voetzolen om mijn lul heen en ze ging op en neer met haar voetjes. Ik zag mijn lul groeien tussen roxanne's
    voetzolen in toen hij er klaar voor was deed ze me weer een condoom. Ga lekker liggen dan kom ik boven op je zitten ik hield mijn lul vast en roxanne glee

    er over heen ik trok mijn knieen op en zei dan kan je er lekker met je rug tegen aan gaan zitten. Roxanne stopten haar teentjes in mijn mond man o man wat
    lag ik weer te genieten zeg. Toen ik begon met klaarkomen ging roxanne gehurkt zitten en ze heeft me net zo lang geneukt tot mijn lul slap uit haar kut glee.

    Wat ben jij lekker zeg kreunden ik van genot roxanne kwam naast me liggen en ze ging met haar voetzolen over mijn gezicht heen terwijl ze me weer snel stijf
    had getrokken. Je lul is vuur rood geworden lachten roxanne ik blijf maar geil van je worden zo mooi ben je. Nu ga ik jou laten genieten ga maar lekker liggen

    en doe je benen maar uit elkaar zei ik. Ik stopten twee vingers in haar kut en ik ging over haar g-spot heen toen ze eenmaal begon te soppen ging ik er vol
    voor net zo lang tot ze als een gek begon te squirten. Haar mooie bruine ogen draaide weg en ik dacht nu ben je weer goed bezig M.G. roxanne pakten mijn arm

    vast en ze kreunden en gilden dat ik moest door blijven gaan. Toen er echt geen vocht meer uit roxanne kwam zei ze jij weet hoe je een dame moet laten genieten.
    bedankt zei ik. Wil je me leeg pijpen roxanne vroeg ik haar ze deed me een condoom om en ze begon me eerst heerlijk aan mijn ballen te sabbelen. Toen ze mijn

    lul eenmaal in haar mond had duurden het niet lang voor dat ik klaarkwam. Roxanne hield mijn lul gewoon in haar mond en ze bleef net zo lang door pijpen tot
    mijn lul slap uit haar mond glee. Ze liet me het condoom zien kijk eens hoe vol hij zit toen ze hem van mijn lul had afgetrokken. We gingen even weer wat

    drinken samen en roxanne gaf me haar voetjes weer aan. Zo geil als vandaag ben ik nog nooit geweest lachten ik en dat komt allemaal door jou roxanne. Ik pakten
    roxanne bij haar enkels om haar voetzolen eens erg goed te gaan kijken. Ik kon goed zien dat ze haar pedicure met regelmaat bezoekt maar ze had toch van die

    lekkere licht gele loop plekjes er onder zitten. Ik hield ze voor mijn neus en ik drukten mijn neus op het plekje waar roxanne's teentjes begonnen. Mijn lul
    vloog de lucht in en ik begon te druipen als een gek. Jij heb me nog echt eens een voetfetish lachten roxanne kom neuk me weer lekker. Ze deed me weer een

    condoom om en ze ging op haar rug liggen ik stopten mijn lul weer in haar kut. Wat heb je toch een paar enorme grote tieten zeg zei ik terwijl ze weer flink
    heen en weer klapten terwijl ik roxanne flink aan het neuken was. Ik heb haar een tijd lang liggen neuken zeker wel een uur en best hard. Roxanne lag lekker

    te squirten terwijl ik van haar mooie uiterlijk genoot. Toen ik weer tegen klaarkomen aan zat vroeg ik of ze het geil vndt om onder gegespoten te worden. Ja
    zei ze ik trok het condoom van mijn lul af en ik rukten me zelf leeg. Roxanne had mijn sperma klodders overal zitten zelfs in roxanne's haar zat het. Zo nu

    ga ik je lekker schoon likken zei ik. Ik begon bij haar buik daar zat niet zo veel toen ik bij haar tieten kwam moest ik wel even flink likken. Toen ze sperma
    vrij was is ze zich lekker gaan wassen. Toen ze terug kwam vroeg ik haar of ze me wou gaan rukken en elke keer als ik bijna klaarkom moet je stoppen zei ik.

    Roxanne heeft me meer dan twee uur gerukt ik ben zeker 30 keer bijna klaargekomen. Nu mag je me totaal leeg gaan rukken roxanne terwijl ze bleef door rukken
    liet ik lekker veel massageolie over mijn lul heen lopen. mijn glibberige olie lul glee door haar hand heen terwijl ik begon te spuiten. blijf me aanmoedigen
    roxanne om te blijven klaarkomen. Nou en dat heeft ze gedaan ook ik kreeg het gevoel dat ik knock out ging. Ik gilden dat het genoeg was en dat ik niet meer

    kon klaarkomen. We hebben 1'5 uur pauzen gedaan zelfs geen voetjes spelen wat altijd wel mijn favorieten bezigheid is ik was echt kapot. Heb je weer drink om
    wat anders te drinken vroeg roxanne me altijd zei ik. We gingen weer naar de plek toe en ik ging weer lang uit liggen ik trok roxanne's lange schaamlippen

    uit elkaar tot ik haar plasgaatje zag zitten. Haar urine spoot er uit over mijn gezicht heen wat een lekker warm gevoel gaf ook nog wel wat er van opgedronken
    wat weer erg lekker was. Toen ze leeg was zijn we ons gaan wassen en weer terug het bed op gegaan. De rest van de tijd heb ik tot Katy's Secret & Massage bijna

    dicht ging van roxannes voetzolen liggen genieten en haar lekker tussen haar teentjes gelikt. Mijn lul wou niet meer goed stijf worden elke keer als ik dacht er
    er komt weer leven in werd hij weer slap. We zijn onder de douche gegaan en we trokken onze kleding weer aan. Ik gaf roxanne nog een fooi en ik zei die heb

    je meer dan verdiend meid je was echt super ik heb genoten bedankt. Toen ik thuis kwam ben ik gaan eten en ik ging in bed liggen en ik heb geslapen als een roosje.

    #2
    Mooi verslag weer MG.

    Comment


      #3
      geil verhaal

      Comment

      Working...
      X