Flirt Online

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Landhuis Surprise Oudleusen (Ellen)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

    Landhuis Surprise Oudleusen (Ellen)

    Ellen is een dvp waar ik afgelopen week bij ben geweest. Wat is die vrouw lekker zeg. Je merkt duidelijk dat ze het werk echt voor de lol doet. Ook op de klok kijken is er bij haar niet bij. We hadden afgesproken voor een uur in de speciale wellness kamer en voordat we het door hadden werd er op de deur geklopt dat het uur al dik 10 minuten voorbij was. Geen dame die op de klok kijkt maar heerlijk samen met je geniet. Heb er maar meteen 2 uur extra bij genomen. Ondanks dat ze ietsje ouder is dan de gemiddelde dame is dit echt een aanrader!! Ik denk dat ik volgende week nog maar eens bij haar langs ga, ze werkt verslavend.

    #2
    Toevallig kwam ik maandag hier langs en ben maar eens wezen kijken. Ellen was er niet maar er was me daar een mooie dame met heerlijke grote tieten. Op de kamer heeft ze me een geweldige body2body massage gegeven en oohhh weer die lekkere tieten die me zaten te plagen, We hebben het af gemaakt in verschillende standjes en pijpen kan ze als de beste. Denise heet ze.

    Comment


      #3
      Dat is goed om te weten als zij ook zo goed is dan kon dit wel een nieuwe favoriete lokatie van me worden

      Comment


        #4
        klinkt goed

        Comment


          #5
          Nou ondertussen ook een bezoekje bij Denise gedaan en het valt zeker niet tegen. Lief en enorme lekkere grote borsten en ze weet precies elk plekje te vinden. Mijn favoriet blijft Ellen maar als Ellen er niet is en Denise wel dan ga ik zeker met haar naar de kamer :-)

          Comment


            #6
            Afgelopen vrijdag moest ik toch in de buurt zijn en door jullie recencies maar eens naar binnen gestapt. Ik had geluk want Ellen was aanwezig en vrij. Met haar een uur besproken. Deze meid is echt wel botergeil zeg. Haar natte kut spoot zelfs toen ik haar uitgebreid mocht vingeren en likken en ze doet aan tongzoenen dat was nog wel een extra verrassing voor mij. Het leuke van deze meid is dat het mijn buurvrouw had kunnen zijn met haar toch wel heftig accentje. Maar dessalniettemin zeker voor herhaling vatbaar!

            Comment


              #7
              Natuurlijk ben ik ook weer bij Ellen geweest. Ik heb dit keer een uigebreide massage van haar gehad zo wel op bed als daarna in bad. Ze is zo lekker speels en haar kutje die lust er wel pap van, of het nu een vinger is een tong of mijn hard pik.

              Comment


                #8
                Denise nog niet uitgeprobeerd Pietje?

                Comment


                  #9
                  Even terug lezen Klaas, natuurlijk heb ik haar uitgeprobeerd en voor mij zeker de moeite waard als Ellen er niet is. Ellen blijft voor mij toch op nr 1 staan.

                  Comment


                    #10
                    Ahh ok, ja nu zie ik het

                    Comment


                      #11
                      Natuurlijk ben ik ook al bij Ellen geweest maar die dame daar moet ik wel heel erg voorzichtig mee zijn. Echt het type waar ik op val. Ik had een beetje het gevoel van een verliefde puberjongen toen ik bij haar was

                      Comment


                        #12
                        werkt ze er nog ?

                        Comment


                          #13
                          leuk om te lezen

                          Comment

                          Working...
                          X