Sexafspraakje

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Angelique, Huize Fleur, Apeldoorn

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

    Angelique, Huize Fleur, Apeldoorn

    Ik wil jullie vertellen over een absolute favoriet van me. Bij haar heb je niet het gevoel dta je naar de hoeren gaat maar eerder naar je vriendin, maar dan eentje die niet zeikt Angelique is echt een lekker wijf, bij het binnenkomen met haar op de kamer begint ze al meteen lekker te zoenen en dan moet er nog afgerekend worden. Ze heeft een geile stem die ze zonder schroom gebruikt. en waar je pik nog harder van word. Verder is ze heerlijk schoon op zichzelf en heeft ze een paar prachtige natuurlijke grote tieten met piercings door haar tepels, ze vind het lekker als je heel zachtjes haar tepels streelt. Ze is vreselijk lief en als je haar goed behandeld dan krijg je de tijd van je leven. Ze pijpt heerlijk en ik mag altijd in verschillende standjes. Doggy en zij bovenop me vind ik toch wel het meest geile bij haar omdat je dan haar tieten zo mooi ziet dansen. Ze laat zich ook beffen en je kan aan haar kuje merken en aan haar geluidjes dat ze het heerlijk vind.

    #2
    Kun je daar gewoon binnenlopen of moet je een afspraak maken?

    Comment


      #3
      Gisteravond ben ik bij deze meid geweest. Angelique ziet er leuk uit en heeft heerlijke billen. Leuke meid waar je ook gewoon zo leuk mee kan praten. Ze is erg schoon op zichzelf want ze begon zichzelf en mij meteen te wassen na een lekkere tongzoen. Daarna ben ik op het bed gaan liggen en is ze me lekker gaan pijpen. Zelf mijn ballen werden niet vergeten. Ik vroeg of ik haar ook mocht beffen en dat mocht we hebben nog even in standje 69 gelegen en ze had van die lekkere zachte kreungeluidjes. Daarna kwam ze lekker boven op me zitten en terwijl ik haar billen beet pakte begon ze me lekker te rijden. terwijl ze me aan bleef kijken. Heerlijk! Daarna ging ze op haar knietjes en mocht ik haar achterlangs pakken. Een heerlijke meid waar ik zeker bij terug ga komen. Maurits bedankt voor de tip!

      Comment


        #4
        Nou geen reactie van jullie gehad dus ben maar gaan zoeken en gelukkig hebben ze een website https://www.kweekweg10.com Angelique is inderdaad echt een lekker ding die er wel pap van lust en ja de schuttintaal die ze gebruikt is wel heel erg geil. Ik ken er maar weinig die dat doen en dan ook nog zo vreselijk lekker klinken.

        Comment


          #5
          Kun je gewoon binnenlopen met een beetje geluk is Angelique vrij.

          Comment


            #6
            voor de heren die wat ouder zijn en niet altijd zin hebben in een blij jong kutje van 25 , kunnen ook nicole kiezen. zij is 45+ maar denk eerder 60 ofzo. geeft niet maar ze is heel classic en goed in dr vak
            echt heeeeel god

            Comment


              #7
              door je review ben ik ook nar haar geweest zaterdag
              ze was geweldig

              Comment


                #8
                Klinkt goed pijpt nicole ook zonder? of mag ik dat hier niet vragen.

                Comment

                Working...
                X