Flirt Online

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Joanna en Naomi, Privehuis Almere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

    Joanna en Naomi, Privehuis Almere

    2 erg jonge meiden die samen ontvangen in een privehuis waar je makkelijk ongzien binnen kan komen. Ik had een afspraak gemaakt voor 2 uren en wat er in die 2 uren allemaal gebeurde daar ben ik nog van onder de indruk. Na het douchen gingen ze om me op te winden en tegelijkertijd op mijn gemak te stellen begonnen deze 2 toch wel erg mooie meiden met elkaar te spelen en mocht ik toekijken. Ik zag dat ze van elkaar genoten en ook echt nat werden. Daarna pakten ze me en moest ik tussen hun in komen liggen de een begon me te pijpen en de ander likte uigebreid mijn ballen. Ze gingen er zo bij zitten op hun knietjes dat ik hun geile kutjes lekker kon vingeren terwijl ze me pijpten. Ik vroeg of ik mocht beffen en spontaan kreeg ik van Joanna al haar geile kutje in mijn gezicht gedrukt terwijl ik haar gaatje likte voelde ik nog een tong en het bleek dat Naomi bezig was met het likken van het clitje van Joanna. Nu ik er aan terug denk gaat mijn pik al weer staan. het was een combinatie van beffen en tongzoenen tegelijkertijd. de meiden zijn echt heel erg op elkaar ingespeeld en vinden het heerlijk een man de kop gek te maken. Ik heb ze geneukt ik alle standjes die je maar kan bedenken. Hier kom ik terug!
Working...
X