Flirt Online

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Diva - Rotterdam (Voetfetish)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

    Diva - Rotterdam (Voetfetish)

    Sexjobs. De erotische marktplaats! Voor gratis en betaald sexcontact, sexparty's en het ruilen, kopen & verkopen van nieuwe en gebruikte sexartikelen.


    Ik had diva een mailtje gestuurd dat ik heeeeeeeel erg graag haar voetslaaf wil worden. Ik kreeg al snel een mailtje terug van diva met haar telefoon nummer.
    Toen ik diva aan de telefoon had vertelden ik haar over mijn voetfetish ervaring. Je klinkt als de slaaf waar ik naar op zoek ben en je mag komen zei ze.

    Ik vertelden diva dat ik dan graag voor drie uurtjes wou blijven. Diva zei me de prijs wat ze er voor wou en ik was het daar mee eens. Ze gaf me haar adres
    en ik zei dan zie ik je straks. Eenmaal in haar straat nog even diva gebeld voor het huis nummer. Toen ze de deur open deed zag ik een prachtig meisje staan.

    Ik gaf diva haar geld en ik ben mijn lul gaan wassen. Toen ik haar slaapkamer in kwam zei diva dat ik op bed moest gaan liggen. Ze kwam naast me zitten met
    haar schoenen mijn kant op. Nu mag je mijn schoentjes van mijn voetjes trekken en me laten zien hoe veel je van voetjes kan genieten. Mijn lul was keihard geworden

    terwijl ik een voor een diva's schoentjes van haar voetjes trok. Diva haar voetjes waren echt prachtig om te zien mooie voetzolen had ze ook. Toen ze met haar teentjes
    richting mijn mond kwan begon ik spontaan te spuiten kijk hier hou ik van zei diva. Mijn tong glee tussen al haar teentjes door en ik begon weer te spuiten.

    Diva begon me te rukken en ik kwam in een trance terecht ga door met rukken en trek me totaal leeg aub diva kreunen ik. Ik drukten diva's voetzolen op mijn gezicht
    en ik begon aan het plekje waar diva's teentjes begonen te sabbelen. Toen ik begon te spuiten bleef ze me heerlijk door gaan met rukken ik ben drie keer klaargekomen.

    Diva weet precies te zeggen waar een man met een voetfetish zo als ik van hou. Ik moest het zweet tussen haar teentjes vandaan gaan likken. Het zweet zat goed vast
    tussen diva's teentjes in toen ik het een paar stukjes van haar zweet op mijn tong had begon ik weer te spuiten. Zo wil ik het zien slaafje en nu lekker door blijven

    gaan met spuiten. Het leek als of ik niet kon stopen met klaarkomen diva's voetjes waren gewoon te lekker. Toen mijn lul slap uit haar hand glee bleef ik door gaan met
    het likken en sabbelen. Toen diva me vroeg of ze lekker stinkten had ik weer snel een stijve. Ik zei diva je bent het geld meer dan waard bedankt slaafje van me.

    Wil je me aub pesten en me de rest van de tijd niet laten klaarkomen ik wil straks het lekkerste orgasme van mijn leven krijgen. Dat is goed zei diva ik ben me totaal
    gaan focussen op diva's voetzolen waar haar teentjes beginnen. Na een tijd zei diva dat ik nog 30 minuten over had wat was ik blij zeg dat ik kon gaan klaarkomen.

    Ik begon te spuiten en ik kwam in de lekkerste klaarkom trance terecht uit mijn leven. Tijdens het klaarkomen zei diva alles wat ik graag wou horen. Na flink te zijn
    klaargekomen bleef diva me nog even rustig na rukken tot ik uit mijn trance weer kwam. Ik ben me gaan wassen en ik trok mijn kleren weer aan je heb me totaal gesloopt

    diva zei ik. Bij de deur gaf ik diva nog een fooi die ze meeeeeeer dan had verdiend ik kom weer snel naar je toe zei ik.

    #2
    Hey M.G.
    Hoe is het?
    Leuk je weer te lezen

    Net even het SJ profiel va Diva bekeken
    Wat heeft Diva mooie voeten en hakken aan.

    Weer heerlijk om te lezen.
    Fijn weekend vast en lees je gauw weer

    x Debbie

    Comment


      #3
      Originally posted by Debbie View Post
      Hey M.G.
      Hoe is het?
      Leuk je weer te lezen

      Net even het SJ profiel va Diva bekeken
      Wat heeft Diva mooie voeten en hakken aan.

      Weer heerlijk om te lezen.
      Fijn weekend vast en lees je gauw weer

      x Debbie
      Hoi debbie met mij gaat het goed en hoe gaat het met jou. Diva had echt de perfecte voetfetish voetjes. En weer bedankt voor je berichtje.

      Comment

      Working...
      X