Flirt Online

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Liv - Hoofddorp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

    Liv - Hoofddorp

    Sexjobs. De erotische marktplaats! Voor gratis en betaald sexcontact, sexparty's en het ruilen, kopen & verkopen van nieuwe en gebruikte sexartikelen.


    Vanmorgen liv een mailtje gestuurd om me eigen leeg te laten pijpen. Ik kreeg al snel een reactie van haar terug dat ze om 09:30 tijd had voor me. Ze gaf me
    haar telefoon nr ik belden haar even op met de vraag of ze voor een lekker bedrag ook een langere afspraak wou. Ze vroeg me voor hoe lang en ik zei vier

    uurtjes. Ze vroeg me hoeveel ik er voor wou geven ik zei het bedrag en liv zei dat ze het daar voor wou doen. Ze gaf me haar adres en ik zei dat ik er binnen
    50 minuten kon zijn. Toen ik er was even gebeld en liv zei waar ik moest zijn. Na binnen komst gaf ik liv haar geld en zijn we richting haar slaapkamer gegaan.

    Snel mijn lul gaan wassen en ik kroop bij liv op bed. Liv stopten mijn slappe lul zonder condoom in haar mond en ze had mijn lul al snel stijf gepijpt. Liv
    kan heerlijk pijpen en ik kwam al snel voor de eerste keer in haar mond klaar. Liv liet mijn sperma uit haar mond lopen en ze bleef door gaan met pijpen.

    Ik vroeg haar of ze in mijn ballen kon gaan knijpen en ik kwam nogmaals heerlijk in liv haar mond klaar. Mijn lul bleef lekker stijf en ik vroeg haar of ze
    haar schoenen wou uit trekken. Liv zei ik denk niet dat je dat wil ik heb zweetvoeten dat is voor mij geen enkel probleem hoor. Haar voetgeur was heeeeerlijk

    en terwijl liv me rukten kwam ik in een klaarkom trance terecht. Ik vroeg haar om me weer verder te gaan met pijpen terwijl ik met mijn neus haar schoenen in
    ging. Liv moest kokhalzen van mijn sperma wat ik in kaar keel spoot. Liv stopten pas met pijpen toen mijn lul slap uit haar mond glee. Whooo zei ik wat kan

    jij lekker pijpen zeg zei ik liv zei bedankt. Wat kan jij veel klaarkomen lachten liv ik ben verslaafd aan klaarkomen zei ik tegen haar. Liv stopten mijn slappe
    lul weer in haar mond en ze begon heerlijk aan mijn eikel te sabbelen. Ik lag lekker aan haar zweetschoenen te ruiken terwijl ik achterelkaar in haar mond klaarkwam.

    Liv was weer aan het kokhalzen en ik heb niks meer van mijn sperma gezien. Het was tijd voor een pauze geworden liv ging wat te drinken pakken voor ons. Toen
    ze terug kwam wou ze weten hoe de geur van haar schoenen en voeten was. Ik zei ze stinken erg lekker en daar hou ik wel van. Ik vroeg haar of ze wel eens een

    man in zijn mond had geplast. Nee zei liv als ik je er wat bij geef zou je het dan willen doen. Liv vroeg me hoeveel ik haar wou geven 100 zei ik liv zei ik
    wil het voor je proberen lachten ze. Voor alles is een eerste keer zei ik en we liepen richting haar douche en ik ging op de grond liggen. Hier moet ik me wel

    even op gaan concentreren zei ze neem je tijd liv zei ik. Ze kwam gehurkt boven me mond zitten en ik heb 15 minuten met mijn mond open liggen wachten en toen
    zei liv het gaat komen. Er kwam een mooie donkere gele staal uit haar plasgaatje vandaan. De smaak van liv's urine was heel erg zout maar heerlijk van smaak.

    Toen haar blaas leeg was vroeg ik of ik haar kut mocht schoon likken en dat mocht van liv. Ik dacht bij me zelf dan doe ik het maar meteen goed ook. Eerst ben
    ik aan haar lekkere schaamlippen gaan sabbelen en toen trok ik haar schaamlippen open. Toen ik liv's plasgaatje zag heb ik daar nog een tijdje over heen gelikt.

    En als toetje nog even een lik over haar anus heen. Na dat we weer schoon waren gingen we weer richting haar slaapkamer. Ik zei de smaak van je plasje was
    erg lekker liv. Als ik je er nog eens 100 bij geef mag ik je dan ook neuken 150 zei liv maar wel met condoom goed zei ik. Ik gaf haar de 100 voor de plassex

    en de 150 om haar te neuken. Liv gaf me een condoom en ik deed hem om mijn lul heen ik vroeg haar om op haar rug te gaan liggen. Liv's kutje was erg strak
    ik begon haar langzaam te neuken en toen ze lekker nat was ging ik harder. Ik deed haar benen om mijn bovenarmen heen zo dat ik ook met mijn tong bij haar

    zweet tenen kom komen. Toen ik begon met klaarkomen kwam ik weer in een trance terecht en na vier keer achterelkaar te zijn klaargekomen glee mijn lul slap
    haar heerlijke kutje uit. Ik ging naast haar liggen en ik trok het volle condoom van mijn lul af pijp me weer stijf liv. Ze stopten mijn slape lul in haar mond

    en ze had hem in een no time weer stijf gepijpt. Ik deed weer een nieuw condoom om en ik vroeg liv om op haar knieen te gaan zitten. Ik pakten liv's schoenen
    en die legden ik naast haar neer op bed. Ik ging achter haar en ik stopten mijn lul weer in haar heerlijke kutje. Tijdens het neuken ben ik lekker met mijn

    neus in haar zweetschoenen gaan ruiken. Ik kon lekker lang door blijven gaan met neuken. Ik zei als ik ga klaarkomen trek je het condoom van mijn lul af en
    pijp je me net zo lang tot ik niet meer kan klaarkomen. Na 30 minuten liv hard geneukt te hebben zei ik ja pijp me maar totaal leeg. Ik ging liggen en liv trok

    snel het condoom van mijn lul af en ze heeft me een aantal keer achterelkaar laten klaarkomen in dat lekkere pijp mondje van haar. Ik pakten haar schoenen en
    ik stopten me neus er in pijp me weer stijf ik wil je weer neuken. Man wat ben jij een geile nymfomaan zeg lachten liv. Liv moest er wel even tegen aan maar

    mijn lul kreeg ze toch weer lekker stijf condoom er omheen. Kom boven op me zitten zei ik tegen liv ik hield mijn lul vast en ze glee er over heen. Ik trok
    mijn knieen op en liv ging er met haar rug tegen aan zitten. Liv ging tijdens het neuken met haar voetzolen over mijn gezicht heen. Na een ruim uur van haar

    voetzolen te hebben genoten kwam ik heeeeeeerlijk klaar in haar kutje. Ze trok het condoom van mijn lul af en ze bleef me net zo lang pijpen tot mijn lul slap
    uit haar mond glee. Liv zei ik je heb heel erg goed je best gedaan maar mijn ballen zijn nu echt leeg. Na dat we beiden weer fris waren trokken we onze kleding

    weer aan en gaf ik liv nog een fooi. Ik ben naar een restaurant in hoofddorp gegaan voor een heerlijke dikke steak daar was ik wel even aan toe.

Working...
X