Flirt Online

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sara ziva - Malden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

    Sara ziva - Malden



    Net terug van sara ziva. Sara is een lekkere kleine dame met een paar heerlijke mini voetjes. Na dat ik sara haar geld had geven voor twee uurtjes geile
    voetfetish en plassex. zijn we snel naar haar slaapkamer gegaan. Ik ben mijn lul gaan wassen want ik was weer super geil vandaag. Ik ging op bed op liggen

    en sara kwam met haar heerlijke kleine voetjes richting mijn mond. Die geur die sara aan haar voetjes had zitten was erg lekker. Terwijl mijn tong tussen
    haar teentjes glee had sara maar een paar rukken nodig om mij te laten klaarkomen. Gewoon door blijven rukken sara zei ik tegen haar. Ik ging met mijn tong

    over haar mooie voetzolen heen wat heb jij lekkere kleine voetjes zeg zei ik. Sara gaf me een knipoog lekker he zijn ze zei ze lief. Sara liet me nogmaals
    lekker klaarkomen wil je nu al mijn plasje drinken of straks vroeg ze me. Nu zei ik en we gingen richting de badkamer ik ging op de grond liggen en sara

    kwam gehurkt boven mijn open mond zitten. Sara liet haar plasje lopen ze zat goed vol voor een klein dametje moet ik zeggen. Ik dronk het heerlijk urine met
    veel plazier voor haar op. Toen haar blaas leeg was zijn we ons gaan wassen en weer het bed op gegaan. Ik ging weer lekker liggen en sara rukten mijn lul

    weer stijf terwijl ik van haar voetjes en teentjes genoot. Ik pakten haar voetjes vast om ze eens goed te bekijken sara had mooie teen nageltjes. Op haar
    voetzolen had ze mooie lichtgele plekjes zitten van het lopen er op. Sara was me weer lekker aan het rukken en mijn lul begon weer stijf te worden. Met veel

    slijm likten ik haar voetzolen en tussen haar teentjes. Toen ik begon te spuiten ging sara me steeds sneller en sneller rukken. Ik greep haar voetjes goed
    vast en ik ging er vol voor. Ruiken likken sabbelen wat heeft sara ziva heerlijke kleine voetjes zeg. Toen mijn zak leeg was stopten ze pas met rukken.

    Jou kleine voetjes zijn tot nu toe de lekkerste sara zei ik. Sara zei geniet er maar lekker van en ik drukten haar voetzolen op mijn gezich. Sara begon me
    aan mijn slappen lul te rukken die gelukig weer snel stijf werd. Ik begon haar nu aan de onderkant van haar voetjes waar haar teentjes beginnen te ruiken.

    Sara had daar een heerlijke zweet geur zitten. Sara begon geil tegen me te praten hoe lekker haar zweet geur wel niet was. Ik werd totaal gek hier door van
    geilheid ben ik een aantal keer achterelkaar heerlijk klaargekomen. Ik zou wel weer je plasje willen drinken sara zei ik nu hoef ik nog niet zei ze straks

    weer. Sara begon me weer aan mijn slappen lul te rukken en hij werd weer stijf. Wil je weer zo geil als net tegen me praten sara. Ik heb weer vol op liggen
    genieten van sara haar geile praatjes over haar zweet voetjes. Ik zei tegen sara probeer me niet te laten klaarkomen ik wil straks een super orgasme hebben.

    Sara heeft me bijna 10 keer laten klaarkomen en toen rukten ze me totaal in een keer leeg. Ik moet weer plassen zei ze en we gingen richting de douche. Ik
    ging op de grond weer liggen en sara kwam in 69 over me heen. Met wat geile plas praatjes rukten sara me nogmaals leeg terwijl ik haar heerlijke urine op

    dronk. De rest van de tijd heb ik van haar voetjes genoten mijn lul wou niet meer stijf worden. Na het aan kleden gaf ik sara een fooi voor haar goede werk.
Working...
X