Flirt Online

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Imara - Almere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

    Imara - Almere



    Vandaag ben ik bij imara geweest voor vijf uurtjes voetfetish en hard neuken. Ik had van tevoren gevraagd of ze aub niet haar voetjes wou wassen. En of ze er
    voor kon zorgen dat er lekker veel zweet tussen haar teentjes kon zitten. Imara zei ik zal er voor zorgen dat alles wat u wil tip top is. Toen ik bij haar

    binnen was zijn we meteen naar haar slaapkamer gegaan. Ik gaf imara haar geld en ik ben mijn lul gaan wassen. Imara ging zich ook uit kleden ze had alleen nog
    haar laarsjes aan gehouden zonder sokken. We gingen op bed liggen en ik zei geef ze maar eens aan. Toen ik ze van haar voetjes trok kon ik de geur al ruiken.

    Mijn lul was in een keer zo hard als metaal geworden. Ik trok imara haar teentjes uit elkaar en ik zag het zweet al zitten. Terwijl imara me lekker aan het
    rukken was ben ik per voetje 30 minuten bezig geweest om het zweet er tussen vandaan te likken. Mijn lul was goed opgezwollen van het lekkere rukken van imara

    zo zei ik je teentjes zijn zweet vrij. Nu mag je me achterelkaar gaan leeg rukken meisje zei ik. imara kwam met haar mond boven mijn eikel en ze liet er lekker
    flink wat spuug over heen lopen. Ze begon me te rukken en mijn lul glee door haar hand heen wat een heerlijk gevoel gaf. Toen ik begon te spuiten ging imara's

    ruk tempo flink omhoog. Ik bleef net zo lang klaarkomen tot mijn lul slap uit haar hand glee. Wat kan u klaarkomen zeg niet normaal mag ik vragen hoe oud u
    bent. Dat mag zei ik ik ben bijna 49 het gevoel wat klaarkomen me geeft daar ben ik verslaafd aan geworden. Ik pakten imara bij haar enkels en ik zei laat me

    je voetzolen eens bekijken. imara zag terwijl ik naar haar voetzolen keek dat mijn lul al weer stijf aan het worden was. Doe er maar een condoom om heen dan
    zal ik je eens flink gaan neuken meisje. imara ging op haar rug liggen en ik stopten mijn lul in haar kut. Ik begon zachtjes en ik ging steeds harder imara

    haar kut begon te soppen en ze begon te squirten als een fontijn. imara's grote dikke tieten klapten heen en weer waar ik nog geiler van werd. Haar mooie
    bruine ogen draaide weg ze lag echt te genieten. Ik deed haar benen om mijn bovenarmen heen en ik stopten mijn voeten tussen het kopschot van het bed in.

    Zo dat ik harder en dieper imara's kut in kon gaan neuken. Ze lag te kreunen en te gillen dat het zo erg lekker was terwijl ze weer aan het squirten was. Toen
    ik voelden dat ik ging klaarkomen trok ik het condoom van mijn lul af. En spoot ik imara haar bovenlichaam vol met mijn sperma ik bleef net zo lang rukken

    tot er niks meer uit kwam. Mijn sperma zat vanaf haar navel tot op haar kin wat kan u hard neuken zeg zei ze. Kan u nog een keer of zal ik me gaan wassen zei
    imara. Laat het maar gewoon lekker zitten het ziet er wel geil uit zei ik. Blijf jij maar liggen ik ga mijn lul even wassen toen ik terug kwam zei ik pijp me

    maar weer stijf meisje. imara stopten mijn slappe lul in haar mond en na een tijdje pijpen en sabbelen aan mijn eikel werd hij weer stijf. Zou u me weer
    willen laten squirten vroeg ze me lief ga maar liggen zei ik. Ik stopten twee vingers in haar kut en al weer snel lag imara te soppen van genot. Toen ze begon

    te squirten ging ik er vol voor ze bleef spuiten terwijl ze hard aan het kreunen en aan het gillen was. Toen al haar vocht op was zei ik pijp me leeg meisje.
    Nou dat heeft ze gedaan ook mijn sperma droop haar mond uit maar ze bleef door gaan tot ik weer leeg was. Even pauze zei ik en imara ging wat te drinken

    pakken voor ons beiden. Ze wou weten of ik alleen bij jonge meiden kwam of ook bij vrouwen van mijn eigen leeftijd. Ik zei ik kijk altijd eerste of de dame
    een kleurtje heeft en of ik foto's kan zien van hun voeten. Als de dame mij wat lijkt bel of mail ik haar en is de leeftijd niet echt belangrijk. En verder

    kijk ik bij de opties of ze ook aan plassex doen houd u daar van vroeg ze me. Tegen een lekker plasje zeg ik geen nee zei ik wilt u dat ik het probeer zo.
    We gingen naar haar badkamer en ik ging op de grond liggen. imara zei ik heb dit nog nooit gedaan dus ik moet me er wel even op concentreren. Ze sloot haar

    ogen terwijl ik met mijn mond open lag te wachten op imara's plasje. Na 10 minuten begon ze te plassen imara's urine was erg lekker van smaak en had een mooie
    kleur. Toen ze leeg was vroeg ze me heb ik het goed gedaan je deed het perfect meid zei ik. We gingen ons even wassen en we gingen haar bed weer op. Ik vroeg

    imara of ze me een voetjob wou gaan geven met veel spuug. Imara maakten spuug aan in haar mond en ze liet dat een paar keer over mijn lul heen lopen. Ze sloot
    haar voetzolen om mijn lul heen en ze ging op en neer met haar mooie voetjes. Mijn lul was weer in een no time stijf geworden ik probeerden om niet al te snel

    te gaan klaarkomen zo dat ik vol op kon genieten van haar voetjob. Maar imara's voetjes hadden gewonnen en ik begon te spuiten mijn sperma droop over haar
    lekkere voetjes heen. Imara stopten mijn lul in haar mond en ze pijpten me verder leeg. Ik keek op mijn horloge en ik zag dat ik nog twee uurtjes over had.

    Ik zei ik ga je net zo lang neuken tot ik totaal leeg ben. Ik deed een condoom om en ik vroeg imara om op haar knieen te gaan zitten op bed. Mijn lul glee
    imara's kut in en ik pakten haar heupen vast. Man o man wat heb ik haar geneukt zeg ik kon niet stopen met klaarkomen ik was super geil geworden. Toen ik echt

    niet meer kon glee mijn lul slap imara's heerlijke kutje uit. imara keek naar het condoom wat deze keer echt prop vol zat en ze zei. Ik krijg wel eens meer
    heren van u leeftijd maar zo als u kan klaarkomen heb ik nog nooit mee gemaakt. Ik geef u een heel groot compliment bedankt imara zei ik. We gingen ons wassen

    en we gingen weer het bed op Ik vroeg imara om me weer stijf te pijpen. Ze ging lekker diep waar door ze lekker ging kokhalzen er kwam een boel slijm naar
    buiten wat over mijn lul en ballen heen droop. En toen ging het fout imara ging te diep waar door ze moest overgeven het spijt me zei ze. Dat maakt niet uit

    meisje zei ik geen probleem en ze ging weer door met pijpen. imara heeft nog twee keer moeten overgeven wat ik toch wel erg geil vond om te voelen. Na dat ik
    was klaargekomen ben ik me zelf heel goed gaan wassen. Het spuit me echt heel erg dat ik moest overgeven zei imara dat geeft toch niet meisje. Ik vind het niet

    erg om eerlijk te zijn ik vond het best een lekker gevoel hebben. Ik rukten mijn lul weer stijf en ik deed er weer een condoom omheen. Ga maar weer op je rug
    liggen dan zal ik die grote dikke tieten van je weer heen en weer laten klappen. Ik heb imara de rest van de tijd keihard liggen neuken terwijl ze als een

    fontijn lag te squirten. Na dat ik weer een paar keer achterelkaar heerlijk was klaargekomen zijn we ons gaan wassen. En ik trok mijn kleren weer aan toen
    imara terug kwam gaf ik haar een fooi voor haar goeie werk en voor haar vriendelijkheid. Toen ik naar mijn auto liep merkten ik pas echt hoe kapot ik was.

    Bij thuis komst ben ik lekker naar een restaurant gegaan voor een lekkere dikke steak en een groot glas ijskoude bier.









    #2
    Wat een geil leven heb je toch, M.G.

    Comment


      #3
      Originally posted by Debbie View Post
      Wat een geil leven heb je toch, M.G.
      Bedankt weer voor je reactie. Ik ga er altijd van uit debbie. Zo lang ik er het geld voor blijf hebben om het te doen waarom dan ook niet.

      Comment


        #4
        Fijn om te horen M.G. Precies, en waarom ook niet :-)
        Bezoek je regelmatig / vaak dames van plezier of heb je zo je momenten ??

        Comment


          #5
          5uuur lang bij een dame plus extra wensen en fooi ?
          wow

          Comment


            #6
            Ze ziet er geil uit

            Comment


              #7
              Originally posted by Debbie View Post
              Fijn om te horen M.G. Precies, en waarom ook niet :-)
              Bezoek je regelmatig / vaak dames van plezier of heb je zo je momenten ??
              Ik bezoek dvp's vaak. Ik ben elke dag wel op zoek naar wat nieuws.

              Comment


                #8
                Originally posted by joop54 View Post
                5uuur lang bij een dame plus extra wensen en fooi ?
                wow
                Ja joop54 imara haar diensten waren erg goed dan werdiend ze in mijn ogen wel een lekkere fooi

                Comment


                  #9
                  Originally posted by Pietje71 View Post
                  Ze ziet er geil uit
                  Pietje71 Klopt imara ziet er lekker geil uit.

                  Comment


                    #10
                    Originally posted by Pietje71 View Post
                    Ze ziet er geil uit
                    Sta je ook open voor andere suggesties ?

                    Comment

                    Working...
                    X