Sexafspraakje

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lisa - Almere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

    Lisa - Almere




    Vandaag ben ik bij lisa in almere geweest om erg veel te gaan klaarkomen. Na dat ik lisa haar geld had gegeven ben ik mijn lul gaan wassen. Lisa heeft me
    eerst lekker stijf gepijpt waar ik al bijna door klaar kwam. Condoom om mijn lul heen en lisa ging op haar rug liggen ik stopten mijn lul in haar lekkere kut

    en ik begon haar te neuken. Lisa haar grote dikke Tieten klapten alle kanten op terwijl ze zeiknat begon te worden. Ik hield het niet lang vol en ik kwam
    heerlijk in haar kut klaar. Ik trok mijn lul uit lisa haar kut en ik trok het condoom er vanaf ik deed snel een nieuwe om. En ik stopten mijn lul weer in

    lisa haar kut en ik deed haar benen om mijn bovenarmen heen zo dat ik haar weer lekker kon gaan neuken. Lisa was nu echt zeiknat geworden van haar lekkere
    tieten die heen en weer aan het klappen waren werd ik super geil. Toen ik voelden dat ik ging klaarkomen ging ik richting lisa haar gezicht. Ik trok snel het

    condoom van mijn lul af en ik spoot haar gezicht onder met mijn sperma. Lisa stopten mijn lul in haar mond om de rest er nog even uit te persen. Tijdens de
    pauze pakten ik lisa haar pumps vast en ik trok ze van haar voeten af. Je heb mooie tenen lisa zei ik tegen haar wil je er lekker tussen ruiken vroeg ze me.

    Dat klinkt wel erg geil zei ik lisa kwam met haar tenen richting mijn neus zo dat ik lekker tussen haar tenen kon ruiken. Door de zweet geur die lisa tussen
    haar tenen had zitten begon mijn lul al weer snel stijf te worden. Lisa vroeg me wil je me tussen mijn tenen likken terwijl je me neukt. Geil zei ik snel een

    condoom om mijn lul heen en lisa vroeg me om te gaan liggen. Ze glee over mijn lul heen en ze vroeg me om mijn knieen op te trekken zo dat ze er met haar rug
    tegen aan kon gaan zitten. Lisa hield haar tenen voor mijn mond zo dat ik er lekker tussen kon likken. Wat was dit lekker om te doen zeg door de smaak zweet

    smaak die lisa tussen haar tenen had zitten kwam ik veel te snel klaar in haar kut. Ze kwam van mijn lul af en ze trok het condoom er vanaf. Lisa kwam naast
    me liggen dat ze me kon pijpen en ik tussen haar tenen kon likken. Lisa heeft me twee keer achterelkaar laten klaarkomen in haar mond. Lisa zei sorry maar

    ik moet even plassen zou je dat in mijn mond willen doen vroeg ik haar. Kom maar met mee dan zei ze ik ging op de grond liggen in de douche en lisa kwam
    gehurkt boven mijn mond zitten. Wil je alles in een keer of wil je het beetje voor beetje hebben. Beetje voor beetje zei ik doe dan je mond maar open zei

    lisa en ze liet haar plasje lopen. Elke keer als mijn mond bijna vol zat met lisa haar plasje zei ze slik het maar lekker door. Dit heeft lisa net zo lang
    gedaan tot haar blaas leeg was. Ik vroeg of lisa een condoom wou gaan pakken ik wil je hier in de douche neuken terwijl de douche aan is. Lisa zetten eerst

    de douche aan zo dat het water lekker warm zou zijn. Toen ze terug kwam met het condoom deed ik hem om mijn stijve lul en gingen we samen onder het warme
    douche water staan. Lisa ging met haar kont iets naar achteren zo dat ik mijn lul in haar kut kon stoppen. Het warme water voelden heerlijk aan terwijl ik

    lisa flink aan het neuken was wil je me laten squirten vroeg lisa me. Geil zei ik lisa draaiden zich om en ik ging met twee vingers diep haar kut in. Lisa
    en ik waren hier voor even onder het water vandaan gegaan. Lisa begon goed te soppen en ze begon te squirten als een gek ga door gilden ze hard. Lisa was een

    paar keer flink achterelkaar klaargekomen neuk me nu zo hard als je kan zei ze. We gingen weer onder het warme douche water en ik stopten mijn lul weer in
    lisa haar kut. Ik heb haar net zo lang geneukt tot ik niet meer kon klaarkomen. Ik wil zo als toetje als het mag over je tenen heen klaarkomen dat mag zei ze

    en ik begon aan mijn slappen lul te trekken. Na een half uur flink rukken begon mijn lul weer stijf te worden. Lisa zei geil terwijl ze lekker met haar kut
    bezig was spuit mijn teentjes maar goed vol met sperma. Toen ik begon te spuiten bleef ik net zo lang door rukken tot er niks meer uit kwam en mijn lul slap

    in mijn hand was geworden. Ik ging staan en lisa sabbelden nog een tijdje aan mijn eikel. We zijn ons gaan wassen en tijdens het aankleden gaf ik lisa een
    fooi om dat ze erg haar best had gedaan om mij veel te laten klaarkomen. Ik zei tegen haar als ik weer in flevoland ben bel ik je weer schatje. Ik hoop dat

    je van alles heb genoten en tot de vlgende keer dan maar weer.

    #2
    Leuke review M.G.
    We hopen nog veel van je te lezen!
    Fijne avond

    Comment


      #3
      geil man, die liza zou ik ook wel willen doen

      Comment


        #4
        Vandaag was ik al vroeg bij lisa ik zou van 10:00 tot 14:00 bij haar blijven. Ik had haar gebeld met de vraag of ze a.u.b. kon wachten met plassen. Ik had
        trek in haar ochtendurine na 15 minuten lopen was ik bij lisa. Na binnen komst zei lisa schiet op en trek snel je kleding uit. Ik legde lisa's geld op tafel

        en ik trok snel mijn kleren uit en we gingen naar haar douche. Ik ging op de grond liggen en lisa kwam gehurkt boven mijn open mond. Ik trok lisa's lekkere
        schaamlipen open tot ik haar plasgaatje kon zien. Lisa liet haar plasje lopen en toen mijn mond vol zat zei ze slik het maar door. Ik deed mijn mond weer open

        en lisa plasten weer verder de smaak van lisa's ochtendurine was erg zout van smaak en donker geel van kleur. Na dat lisa's blaas leeg was ben ik haar lekkere
        plasgaatje gaan schoon likken. Ik ging staan en ik vroeg lisa om haar billen goed uit elkaar te trekken. Ik drukten mijn gezicht er diep in en ik ben lisa's

        anus gaan likken zo nu en dan even er met mijn tong in gegaan. Na dat we weer fris waren zijn we richting haar slaapkamer gegaan. Ik ging op bed liggen en
        lisa begon me heerlijk te pijpen terwijl ze me lekker in mijn volle ballen kneep. Met een harde kreun spoot ik lisa's mond vol met mijn sperma ze bleef door

        met pijpen en ik kwam in een klaarkom trance terecht. Ohhhh wat is het toch een heerlijk gevoel kreunden ik toen mijn lul na flink te zijn klaargekomen slap
        uit lisa's mond glee. Lisa sloot haar lippen en ze kwam richting mijn mond ik deed hem open en lisa liet mijn sperma in mijn mond lopen. Ik pakten een condoom

        uit de doos die ze op haar nachtkasje heb staan. Ik trok mijn lul weer stijf en ik deed hem om ik ging boven op lisa liggen. En terwijl we aan het zoenen waren
        glee mijn lul lisa's warme kut in. Ik deed lisa's benen om mijn bovenarmen heen en ik begon haar hard te neuken. Die lekkere grote tieten van lisa klapten weer

        alle kanten op wat er weer heerlijk en geil uit zag. Hmmm wat zijn jullie hindoestaanse vrouwen toch lekker kreunden ik. Ik begon lisa tussen haar teentjes in
        te likken en ik kwam weer in een klaarkom trance terecht. De combinatie van lisa's tieten die heen en weer klapten en mijn tong tussen haar teentjes in.

        Deed mij een paar keer flink achterelkaar klaarkomen toen mijn lul slap uit lisa's kut glee. Ik zei tegen lisa doe je mond open en ik trok het goed gevulden
        condoom van mijn lul af en liet hem leeg lopen in lisa's mond. Man man man wat kom je toch altijd lekker veel klaar lachten lisa bedankt zei ik. Even een pauze

        zei ik en lisa pakten wat te drinken voor ons. We hadden een leuk gesprek samen terwijl ik met lisa's lekkere teentjes aan het spelen was. Mijn lul begon al
        weer stijf te worden en lisa vroeg me om te gaan liggen. Lisa pakte een condoom en ze deed hem om mijn lul heen en ze kwam er gehurkt boven zitten en ze glee

        er lekker over heen met haar heerlijke kut. Lisa ging wild op en neer en haar grote dikke tieten klapten op de maat mee wat er prachtig uit zag. Met een hand
        kneep ze me hard in mijn ballen wat een lekker gevoel gaf. Ik deed mijn knieen omhoog zo dat lisa er met haar rug tegen aan kon gaar zitten. Ik pakten lisa

        bij haar enkels vast en ik drukten haar voetzolen krachtig op mijn gezicht. Ik begon met klaarkomen wat me weer een heerlijk gevoel gaf ik bleef net zo lang
        door gaan tot mijn lul slap uit lisa's kutgat vandaan glee. Ik keek op mijn horloge en we hadden nog 1'5 uur over de rest van de tijd wil ik van je voetjes

        genieten zei ik. Als ik het niet meer kan vol houden pijp je me echt totaal leeg goed zei lisa. Terwijl ik van lisa's voetjes genoot was ze me heerlijk aan
        het rukken met flink veel spug wat ze er elke keer weer opnieuw liet op druipen. Lisa zag aan me dat het moeilijk voor me was om niet te gaan klaarkomen.

        Ik vroeg of lisa met haar teentjes wou gaan wiebelen. Het zag er schattig en geil uit en na een ruim uur hield ik het echt niet meer uit. Pijp me maar leeg
        lisa zei ik tegen haar nou dat heeft ze gegaan ook. Ik kwam weer in een klaarkom trance terecht waar voor mijn gevoel geen eind aan kwam. Ik lag te kreunen

        en te gillen van genot na een aantal keer heerlijk te zijn klaargekomen glee mijn lul slap uit lisa's mond vandaan. Ze trok mijn voorhuid naar achteren en ze
        bleef aan mijn eikel sabbelen tot ik uit mijn trance kwam. Ik zei lisa zo lekker als je me heb laten klaarkomen is nog geen een hindoestaanse dame gelukt.

        Ik ging even mijn lul wassen en lisa ging haar mond spoelen en we trokken onze kleding weer aan. Bij het weg gaan gaf ik lisa 50 euro fooi hier zei ik om dat
        je goed je best heb gedaan vandaag. Heel erg bedankt geile klaarkom machine zei ze. Ik liep kapot terug naar huis wat een hindoestaans sex beest is lisa toch.

        Comment

        Working...
        X