Flirt Online

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuwstad, Danielle of Daniella

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

    Nieuwstad, Danielle of Daniella

    Op doorreis naar mijn Groningse vrienden maar even gekeken op de Nieuwstad, En daar zat me een lekkeretje met uitdagende oogjes en mooie zwart krullend haar die ik toch wel even uit wou proberen en ik heb er zeker geen spijt van. Ze sprak redelijk Nederlands en na het onderhandelen over de prijs en betalen (Half uur 100) werd ik uitdagend gewassen. Eigenlijk zou ik het meer masseren willen noemen want ze bracht mij alleen al daarmee in hogere sferen. Ze deed een condoom in haar mond en deze werd speels over mijn pik geschoven waarna ze mij een heerlijke pijpbeurt gaf terwijl ik dat geile kutje van haar mocht likken. Ik denk dat we zo een kwartier in 69 hebben gelegen. Daarna ging ze op me zitten en ik voelde hoe mijn pik langzaam dat nauwe kutje van haar in gleed, ze boog voorover en begon me uitgebreid te tonzoenen terwijl ze met haar heupen heen en weer bewoog. Ik speelde met haar borsten terwijl ze steeds sneller ging en ik aar vroeg even te stoppen. Ik wou het graag in doggy afmaken met haar en dat vond ze een geil idee. Terwijl ik haar in doggy nam liet ik een kletsnatte vinger snel over haar klitje glijden. Nu weet ik dat deze meiden veel faken maar ik denk niet dat je de geile verkramping van een orgasme zo makkelijk faked. Terwijl ik haar volspoot en hard vingerde kwam zij ook klaar. Uiteindelijk 3 kwartier binnen geweest en een geweldige ervaring gehad. Bij deze dame vind ik het bijna jammer dat ik in Friesland woon en niet in Groningen.

    #2
    Als ik jouw verhaal zo lees dan moet ik de stad maar weer eens ingaan. Waar zit ze precies?

    Comment


      #3
      Oei dat is een goede, als je van de Kleine Haddingestraat linksaf gaat dan het 4e of 5 e raam aan de linkerkant denk ik

      Comment

      Working...
      X