Sexafspraakje

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nog leuke dames in Doetinchem?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

    Nog leuke dames in Doetinchem?

    Een plek waar ik al een tijd niet ben geweest. Heeft iemand nog een tip voor een leuke dame die pijpt zc?

    #2
    ben ik ook benieuwd naar, vooral ivm met het gedoe in nijmegen (sluiten van ramen)

    Comment


      #3
      De ramen in Nijmegen zijn een verschrikking vooral in de ochtend, dan zijn er zo goed als geen dames te vinden.

      Comment


        #4
        Meestal zijn daar wel leuke dames, ik kom daar regelmatig. Je moet niet verwachten dat ze vloeiend Nederlands spreken, maar pzc doen er vele. Zelf heb ik een favorietje ze heet Lisa is zo rond de 22 jaar en heeft blond lang haar tot op haar kont, Je herkent haar aan de tattoo op haar pols (armbandje)

        Comment


          #5
          Ik ben bij Naomi geweest daar heb ik ook een recensie over geschreven, of ze pijpt zc weet ik niet maar ze is wel erg lekker!

          Comment


            #6
            Binnenkort maar eens op onderzoek weer uit. Verandering van spijzen doet eten toch?

            Comment


              #7
              Klinkt goed, zou fijn zijn als hier weer eens wat meer te bezoeken is.

              Comment


                #8
                Gewoon eens naartoe gaan Sam!

                Comment


                  #9
                  Ondertussen bij Lisa geweest en deze gaat zeker bij mij in de herhaling. Schone en lekkere meid. En naast haar pijpkunsten heeft ze ook een geweldig nat kutje waar je mee mag spelen.

                  Comment

                  Working...
                  X