Flirt Online

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Haagse Coco

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

    Haagse Coco

    Afgelopen dinsdag even in Den Haag wezen wandelen in mijn zoektocht naar Coco. Al veel over haar gelezen en was nieuwsgierig geraakt. 100 Euro voor een lekkere fuck en suck, na even gewandeld te hebben haar toch gevonden. Viel niet tegen verhalen wat ik over haar heb gelezen zijn zeker waar lekkere borsten en figuur. Voordeel ze is Nederlands en weet hoe ze haar klanten moeten ontvangen na even gefriemeld te hebben heeft ze mij een lekkere pijpbeurt gegeven. Kan mij goed voorstellen dat een hoop fans heeft! Ze was gewillig en weet hie ze haar klanten moet opwinden met lekker geil gehijg. Een lekkere Milf die ik na mij pijpbeurt lekker op zijn hondjes genomen hebt, had een week niet gerukt dus was moeilijk niet gelijk klaar te komen. Maar uiteindelijk heb ik lekker onder mogen spuiten en was dus mijn kwakje weer kwijt! Zeker weten een aanrader, moet wel zeggen heeft een hoop fans en had geluk dat ik vrij snel aan de beurt was! Maar voor een vrouw tussen de 30-40 jaar krijgt ze van mij een 8,5 ze geeft je zeker waar voor je geld en doet niet moeilijk om haar klanten te verwennen. Volgende week toch maar weer even naar Amsterdam heb er nog meer op mijn lijste die ik wil afwerken.

    #2
    dus voor lekkere fucks en sucks moet ik bij coco zijn
    wil idd wel een nederlands iemand ja, al die polen of oekra ienes vind ik maar niks

    Comment


      #3
      Waar zit Coco dan?

      Comment

      Working...
      X