Flirt Online

Announcement

Collapse
No announcement yet.

St Annenstraat, Carla

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

    St Annenstraat, Carla

    Gisteren werd ik aangenaam verrast toen ik even op de St Annenstraat ging kijken. Daar stond een blonde stoot met heerlijke grote borsten. En vroeg me in het perfect Nederlands of ik binnen wilde komen. Omdat er zelden nog Nederlandse meiden te zien zijn daar werd ik nieuwsgierig en waagde ik het er op. Ze heette Carla en ze vertelde dat ze af en toe voor het raam staat omdat ze dat spannend vind. Nu werd ik natuurlijk nog nieuwsgieriger en sprak met haar het hele pakketje af wat ze had. Pijpen zonder, neuken met in alle standjes, anaal en zoenen. Een half uur voor 100. Ze waste mij en zichzelf grondig en daarna kwam ze met haar kutje boven me. Terwijl ik prachtig uitzicht had over haar mooie kale kutje. Begon ze me plagerig en langzaam te pijpen. Ik wist niet wat me overkwam, tot nu toe was ik alleen dames gewend die het zaad binnen no time uit je willen zuigen. Ook mijn ballen likte ze super lekker. Ik vroeg of ik haar mocht beffen en ze stemde toe. Al gauw hoorde ik haar ook genieten en stroomde haar kutje van geiligheid. Daarna ging ze op me zitten en begon ze me te bereidden en heftig te tongen. Afgemaakt heb ik het in doggy in haar strakke kontje en heb het rubber voller gespoten dan ooit. Uiteindelijk ben ik bijna een uur binnen geweest en heb een geweldige geile ervaring gehad. Helaas is ze er niet elke dag en heeft ze geen vaste plek, het is dus maar weer afwachten wanneer ik haar zie.


    #2
    Klinkt goed, misschien moet ik daar maar een keer naar toe. Is het in Amsterdam nog een beetje druk met dames en wat zijn de beste tijden?

    Comment


      #3
      ga meestal naar utrecht of amersfoort.
      al zal ik carla onthouden
      thx man !

      Comment


        #4
        Utrecht heeft toch geen ramen meer die open zijn? En volgens mij heeft Amersfoort nooit ramen gehad?

        Comment


          #5
          De beste tijd dat je kunt gaan is toch in de avond, dan heb je de meeste keus.

          Comment


            #6
            Ahh bedankt daar kan ik wel wat mee

            Comment


              #7
              En ? Nog geweest Fokke ??

              Comment

              Working...
              X