Flirt Online

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Blonde seks godin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

    Blonde seks godin

    Vorig weekend eens lekker wezen stappen in Amsterdam en als zo vaak na het nuttigen van wat alcohol nog even op de wallen wezen kijken. Had mij voorgenomen om niet plat te gaan, maar na een rondje gemaakt te hebben toch een beetje geil geworden door een blondje die mij graag naar binnen wou hebben. Dus even tegen mijn maatjes gezegd dat ik toch nog even terug wou om te kijken of ze nog vrij was , wat het geval bleek te zijn. Blondje had een geile lingerie set en nog mooier strak atletisch figuurtje met een paar mooie borsten en ook nogeens een knap kopje! Even geïnforneerd hoe duur het was, bleek neuken en pijpen 100 euro, Waarop ik vroeg en alleen pijpen 50 euro? Maar dat wilde ze niet, had ondertussen een flinke paal in mijn broek dus toch maar haar aanbod geaccepteerd. Meid was lekker spontaan en ze vertelde mij dat ze dit als hobby deed en overdag gewoon een studente was op de universiteit. Ongelooflijk wat je daar tegenkomt, echt een boter geil ding met het perfecte figuurtje. Na kennis gemaakt te hebben mij eigen uitgekleed en even mijn stijve pik laten wassen door haar. Daarna begon ze mij gelijk te pijpen, man man man in tijden niet zo’n lekkere pijpbeurt gehad en zij genoot er ook echt van om mij tot een hoogtepunt te brengen. Door de alcohol ging dat niet zo snel meer, daarna ging ze op haar knieen op het bed en drukte ze haar geile reetje tegen mijn pik en zei ze ik ga het heel lekker doen als jij dadelijk een goed woordje doe bij je vrienden voor mij, hoe geil is dat hé. Daarna heb ik haar stevig van achter genomen waarna zei boven op mij is gaan zitten en het karwei heeft afgemaakt! Geen idee of ze hier iedere week zit maar al schrijvende krijg ik gewoon weer een stijve en geniet ik hier nog even na van die geile blonde seksgodin want dat was ze zeker! Mocht ze er volgende week nog zijn zal ik hier even het exacte adres delen, want dit is echt een aanradertje! Eenmaal buiten gekomen waren mijn maatjes pleitte schijnbaar geen zin om te wachten dus alleen naar huis gegaan, maar wel met een big smile op mijn gezicht!

    #2
    spannend avontuurtje gehad ja

    Comment


      #3
      waarom lees ik dit nu pas haha

      Comment

      Working...
      X