Flirt Online

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Reshma - De wallen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

    Reshma - De wallen

    Toen ik in de auto zat na mijn laatste bezoek aan reshma was ik nog even snel terug gegaan voor een vraagje aan haar. Reshma zag me staan en ze deed de deur
    voor me open. Ben je iets vergeten vroeg ze me nee reshma ik heb een vraag voor je. Waneer moet jij ongesteld gaan worden vroeg ik reshma woensdag zei ze. Zou je me

    dan willen ontvangen ik zou dan een werkdag bij je willen zijn of werk je niet als je ongesteld bent geworden. Reshma keek me aan en ze zei je betaald me altijd
    goed dus ja. Ik zei een bedrag en reshma zei daar doe ik het voor. Vanaf welke kant kom je altijd hier heen vroeg ik haar vanaf de dam zei ze. Zullen we dan

    hier afspreken ik gaf haar de naam van de eetgelegenheid en ze wist waar die zat. Ik gaf reshma een zoen en ik zei dan zie ik je woensdag om +- 11:30 daar
    goed zei ze. Vandaag was de grote dag ik had heerlijk geslapen en ik was lekker fit na het douchen en scheren. Mijn kleding aan en een lekker luchtje op en

    ik ging op weg naar amsterdam. Mijn auto in de garage gezet en ik liep naar de eetgelegenheid waar we hadden afgesproken. Ik ging met mijn koffie richting de
    deur zitten zo dat ik reshma kon zien als ze binnen zou komen. Toen die heerlijke kleine meid binnen kwam eerst even een lekker ontbijt. Je bent er mooi op

    tijd zei ik tegen haar. Toen we alles op hadden zijn we richting haar kamer gelopen. Reshma zei wacht hier heel even ik ga de sleutel even vragen. Reshma was
    weer snel terug en we gingen haar lekkere warme kamer in. Ik gaf reshma een envelop met haar geld er in ze pakten mijn jas vast en zei kom eens dichter bij.

    We zijn heerlijk gaan tongzoenen samen ik zei wat ben je toch een heerlijke meid reshma. Jij moet wachten met uit kleden reshma dat doe ik zo wel voor je.
    Ik ga eerst het bed er even voor klaar maken zei ik. Toen alles er netjes en strak om heen lag ben ik snel mijn lul gaan wassen. Zo en nu ga ik jou lekker en

    rustig uit kleden eerst deed ik haar trui uit. Daarna haar BH en ik ging lekker aan haar dikke tepels sabellen en haar tieten masseren. Daarna gingen haar
    schoenen uit en haar sokken weg. Toen ben ik eerst uitgebreid haar voetzolen gaan schoon likken en daarna het lekkerste tussen haar tenen in. Reshma was

    lekker vies tussen haar teentjes in het was een combinatie van zweet en vuil wat er tussen in zat. Toen ik haar beiden voetjes en teentjes had schoongelikt
    was het tijd geworden voor haar slip. Toen ik hem van haar kontje had getroken deed ik haar maandverband wat er in haar slip zat in een plastic tasje.

    Hmmm zei ik het lijkt net op een klein rood snoeptomaatje ik drukten mijn gezicht tegen haar kut aan en ik begon haar uit te likken. Toen ik reshma aan keek
    zei ze je lijkt nu zelf wel op een tomaatje. Je smaakt heerlijk zei ik en ik drukten mijn gezicht weer haar kut in. Na dat ik reshma een tijdje lekker had

    liggen uit gelikken ging ik mijn gezicht even wassen. Ze vroeg me hoe de smaak precies was ik zei ik kan het niet exact zeggen maar geloof me het smaakt
    heerlijk. Toen mijn gezicht weer schoon was ben ik naast reshma op bed gaan liggen. Ik vroeg haar of ze mijn ballen links en rechts in haar mond wou doen

    om er op te gaan sabbelen. Reshma zoog ze naar binnen en ze verdeelden mijn ballen in haar mond en ze begon te sabelen. Het was heerlijk en het gaf me een super
    lekker gevoel. De eerste dikke witte klodders sperma spooten mijn lul uit en ik droop verder leeg. Toen reshma mijn ballen uit haar mond deed zei ik tegen haar

    ik ben weer heerlijk klaargekomen. Ik deed een condoom om en ik ging op mijn rug liggen en ik hield mijn lul vast reshma kwam er gehurkt boven zitten en ze
    glee over mijn lul heen. Wat voeld dit heerlijk aan zeg kreunden ik. Mijn lul begon al snel lekker rood te worden van reshma. Ze ging sneller en sneller op en neer ik ga

    komen gilden ik. Reshma bleef net zo lang op en neer gaan tot mijn lul slap uit haar rode tomaatje glee. Toen reshma naar beneden keek zei ze je lul en je
    ballen en je onderbuik zijn goed rood geworden lachten ze. Kom op mijn mond zitten reshma dan lik ik je leeg zei ik. Toen ze met haar kut op mijn mond zat

    ben ik haar lekker gaan uitlikken en leeg zuigen. Toen ze leeg was ben ik mijn gezicht gaan wassen wat is dit lekker zeg zei ik. We gingen even wat drinken
    samen en ze vroeg me hoe ik aan deze fetish ben gekomen. Dames die ongesteld zijn heb ik altijd al erg interessant gevonden zei ik. Jij bent tot nu toe de eerste

    dame die het toe laat terwijl ze ongesteld is geworden zei ik. Ik pakten haar bij haar enkels en ik stopten reshma haar tenen in mijn mond. Mijn lul vloog weer
    snel de lucht in en reshma zei ga je me weer lekker vol spuiten. Ik deed een condoom om en ze ging op haar rug liggen en ze trok haar rode tomaatje voor me

    open. Ik stopen mijn lul in haar en ik begon haar zachtjes te neuken terwijl ik naar mijn lul keek. Bij elke stoot die ik deed begon mijn lul steeds meer rood te worden.
    Wat ziet dit er toch lekker geil uit zei ik tegen reshma. Ik deed haar benen om mijn bovenarmen heen en ik begon reshma harder te neuken. Haar groten tieten klapten

    alle kanten op reshma zei ik ga klaarkomen harder schatje. Ik was zo geil dat ik een paar keer achter elkaar heerlijk in haar ben klaargekomen. Ik bleef net
    zo lang door neuken tot mijn lul slap en knal rood uit haar kut glee. Ik ben reshma snel gaan uit likken en leeg zuigen tot ze leeg was en schoon. We zijn

    weer wat gaan drinken samen wat geeft klaarkomen toch een heerlijk gevoel zei ik. Na dat ons blikje leeg was zei resahma ik moet even snel naar de wc toe.
    Je mag me ook lekker in mijn mond plassen hoor dan drink ik alles netjes voor je op. Dat is lief zei ze kom dan maar met me mee lachten ze geil. Reshma ging

    op de wc bril zitten en ze deed haar benen goed uit elkaar voor me. Ik ging op mijn knieen voor haar zitten en ik trok haar mooie donkere schaamlippen open.
    Zo dat haar lekkere plasgaatje vrij kwam ik deed mijn mond goed open en ik wachten. Na dat ik even had gewacht zei reshma dat het ging komen er kwam een mooie gele

    straal uit haar gaatje vandaan. Ik sloot mijn open mond om haar kut heen en ik begon te drinken. De smaak van reshma haar urine was lekker zout ze vroeg me
    en hoe smaakten ik vroeg ze me. Heerlijk meisje zei ik tegen haar reshma nog even haar kut schoongelikt. Het was al snel een combinatie geworden van urine en

    reshma haar ongesteldheid maar wat was de smaak lekker zeg. Ik ben hier na van reshma haar voetjes en teentjes gaan genieten net zo lang tot ik spontaan begon
    te spuiten. Ik vroeg aan reshma of ze honger had gekregen ik heb wel trek in iets zei ze. Zal ik wat bestellen vroeg ze me is goed zei ik na dat ze ons eten

    had besteld heeft ze me weer stijf gepijpt. Waar heb je nu zin in vroeg ze me ik wil in je anus reshma zei ik. Ik ging op bed liggen en ik hield mijn lul
    goed vast. Reshma kwam gehurkt met haar anus boven mijn lul en ze glee er lekker over heen. Wat heb je toch een lekker strak gaatje zei ik tegen haar. Ze

    ging iets naar achteren zo dat ze goed met haar anus kon knijpen. Terwijl we lekker bezig waren werd er op de deur geklopt ons eten was gekomen. Reshma gaf
    geld ze deed de deur weer snel dicht. En ze ging weer met haar anus op mijn lul zitten. We maken eerst dit even lekker af zei ze reshma ging zo lekker op en

    neer dat ik al snel twee keer diep in haar anus was klaargekomen. Reshma haar anus lekker diep uitgelikt en we gingen eten wat heb ik een trek zei ik reshma
    zei ik ook. Toen ons eten op was had ik nog een bakje met een of anders zoet sausje over. Ik pakten reshma bij haar enkels en ik smeerden haar tenen vol met de

    saus. Daarna ben ik ze lekker gaan schoon sabellen haar heeerlijke tenen.Mijn lul was weer snel stijf reshma ging doggy op bed zitten en ze wiebelden met haarkontje kies maar een gaatje uit. Ik ging op mijn knieen achter haar en mijn lul glee haar rode tomaatje in. Wat is dit toch een heerlijk gevoel reshma ik kan je niet

    genoeg bedanken hier voor. Van onderen kneep ze me heerlijk in mijn volle ballen je heb me al heeeeeeeel erg bedankt met die envelop. Ik pakten reshma bij haar heupen en ik bleef net zo lang klaarkomen tot mijn lul slap. De rest van de tijd heb ik van reshma's voetjes en teentjes liggen genieten. En ik ben weer vol op

    klaargekomen terwijl ze me weer lekker aan het rukken was. Kort om ik heb het weer lekker naar mijn zin gehad bij reshma.
    Last edited by Guest; 19-12-2019, 10:28.

    #2
    Mooi om te lezen M.G. dat je een menstruatie niet erg vind :-)
    Gezellig en attent dat jullie nog eerst gingen ontbijten.

    Comment


      #3
      Originally posted by Debbie View Post
      Mooi om te lezen M.G. dat je een menstruatie niet erg vind :-)
      Gezellig en attent dat jullie nog eerst gingen ontbijten.
      Heel veel heren zeggen altijd dat menstruatie vies is tijdens sex. Nou ik kan je zeggen debbie de smaake en het neuken was heerlijk. Ik wou dat alle dvp's gewoon door werkten tijdens hun menstruatie.

      Comment


        #4
        Originally posted by Debbie View Post
        Mooi om te lezen M.G. dat je een menstruatie niet erg vind :-)
        Gezellig en attent dat jullie nog eerst gingen ontbijten.
        Debbie marly staat weer online ik ga de 21ste weer naar haar gangbang

        Comment

        Working...
        X