Flirt Online

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Je eigen fantasieën ontdekken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

    Je eigen fantasieën ontdekken

    Mijn naam is Debbie en ik draai al heel wat jaartjes mee in de erotische wereld. In mijn Rubriek 'Debbie weet raad' bespreek ik telkens een ander onderwerp. Want ik kan mij goed voorstellen dat bepaalde vragen niet Google-baar zijn en je je lieve oom of beste vriend ook niet alles wilt vragen. Dus wat is er dan beter om het te lezen van iemand die het wel weet?! omdat ze erin werkt. Juist. Ik hoop dat je er iets aan hebt.

    Ondanks dat ik al heel wat jaar mee draai merk ik dat ik opmerk dat ik echt iets kan met m'n (eigen) fantasien. Het is spannend om te ontdekken dat je van het één naar het ander kan gaan. Ook als je zo stellig dacht dat het nooit iets voor je zou zijn want (vul maar in).

    Zo had ik in het 'begin' echt dat ik veel klanten had die ouder waren en dat leek voor een lange periode wel mijn 'doelgroep'. Met oud bedoel ik dan 50+ , Daarna verlegde ik mijn grenzen en was ik meer into de massages en lichte sm. Toen de trio;'s met twee mannen of met stellen. Ook nog een lange periode met lesbische vrouwen en zelfs shemales / ladyboys. Van de sugardaddy's naar de geldslaven, voet festih en ondanks dat ik niet rook, zelfs de smoke fetish.

    Ik vind het leuk !!!

    Wie weet komt ooit nog wel een periode van bondage of anaal. Wie zal het zeggen

    Heb je ook een brandende vraag of stelling? Laat hieronder je reactie achter. Blijf je liever anoniem? Stuur mij dan een berichtje.
    En wie weet behandel ik de volgende keer jouw vraag.

    Tot de volgende keer!

    Liefs, Debbie

    #2
    leuk om te lezen

    Comment


      #3
      en wat is je fetish nu ?>

      Comment


        #4
        wanneer kan ik je keertje boeken want ik wil wel iets met je uit proberen

        Comment


          #5
          geil hoor debbie
          ik heb daar helemaal niks mee eigenlijk

          Comment


            #6
            hallo ?
            ben je er nog?

            Comment

            Working...
            X