Sexafspraakje

Announcement

Collapse
No announcement yet.

De mails die ik krijg deel 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

    De mails die ik krijg deel 2

    Mijn naam is Debbie en ik draai al heel wat jaartjes mee in de erotische wereld. In mijn Rubriek 'Debbie weet raad' bespreek ik telkens een ander onderwerp. Want ik kan mij goed voorstellen dat bepaalde vragen niet Google-baar zijn en je je lieve oom of beste vriend ook niet alles wilt vragen. Dus wat is er dan beter om het te lezen van iemand die het wel weet?! omdat ze erin werkt. Juist. Ik hoop dat je er iets aan hebt.

    Ik krijg veel mail en regelmatig verbaas ik mezelf over wat mensen (vooral mannen) mij sturen. Het zijn (potentiele) klanten. Hier een greep uit een recete collectie. HIERBIJ DEEL 2

    Uiteraard geen namen / email adressen. Enkel de tekst. Have fun

    ******

    hoi
    mijn excuses voor zo laat reageren had ik je email op spam ontvangen.
    ja zeker wil ik graag et u samen werkenwhat wil ik graag een lingerie en art naakt ?
    als heb je interessant laat me weten en wil ik graag ook een paar voorbeldfoto's van je erder werk
    mvg
    Joh


    ******

    hoi debby
    bijzondere advertentie van een bijzondere dame ! Misschien wel geïnteresseerd, al kan ik geen geld bieden maar wel goed gesprek, sparring, en natuurlijk mij specialiteit, , weerbaarheids / zelfverdedigingstraining. Is belangstelling voor hier, misschien ook wel bij jou ! Nooit weg lijkt me ! Over mij: Zie mijn advertentie hier, onder "betaling in natura" - "training". Hoor graag van je . Groetjes en xx H

    *******

    Mijn naam is J. ik ben een jongeman van 26 jaar oud, hbo afgestudeerd met een baan. Met een hoge libido. Ik heb een sportieve lichaamstype! Ik heb zwart kort haar en donkerbruine ogen, goed uitzien, 1.77 lang en kaal geschoren. Ik rook niet, geen drugs en drink alleen sociaal, al en al gezond. Ik hou ontzetten veel van sex en vind het super geil om af en toe af te spreken. Ik kan tevens ontvangen in alle discretie. Respect en hygiene vind ik heel belangrijk. Ben best dominant in bed. Hoop elkaar snel te ontmoeten.

    Ik ben opzoek naar 1 vaste dame waarmee ik deze leuke dingen mee kan ervaren.
    Doe alles safe met condoom!!! Ben geen pro ofzo, gewoon iemand die geniet van het rush om met een vreemde sex te hebben.

    RESPECT, DISCRETIE EN HYGIENE AANGEBODEN EN GEVRAAGD!!

    Over jou: tussen de 18 en 25 jaar oud, spontaan, leuk uitzien, aardig, bij voorkeur (gestudeerd), zeer ondeugend en altijd geil.
    Verder wensen kunnen we zeker bespreken.​

    Alleen serious reacties aub.
    Xoxo J

    *****

    What do you offer in terms of services?

    ********

    Zou je evtueel ook betaalde sex willen.
    Met mijn sex vriend van 31, goed verzorgd, 177 en geschoren hihi. Laat maar weten.

    Xxxlinda

    ******

    Zou best graag mijn zaad over je bril willen spuiten

    *********

    Hoihoi heb je zin om te chatten?

    **********

    Ik vroeg mij af of er via u mogelijkheden zijn.

    Ik ben een onderdanige vrouwvriendelijke heer, die graag een vrouw wil aanbidden en vereren. In de SM-scene vind ik het niet. Ik zoek meer een dame met klasse en verfijning die het heerlijk vindt om een echte Lady te zijn met een dienaar, een Prinses met onderdaan. Een echte vrouw die niet zo in de gelijkheid van man een vrouw gelooft; is de man eigenlijk niet een soort dienaar voor de vrouw, zodat ze als vrouw Vrouw kan zijn.
    Ik zoek geen dame in een leren pak, meer pumps, dunne panty of kousen (ik heb echt een nylon fetish), mantelpakje of mooi rokje/jurk.
    Het gaat mij niet om extremen, maar meer om een sfeervol rollenspel. De dame hoeft niet ervaren te zijn; interesse is belangrijker dan ervaring. Als ze het spannend vindt om een man als proefkonijn finaal uit te lachen ( evt. met leerlinge) dan is dat ook oké.
    Als u mogelijkheden ziet dan ben ik belangstellend.

    Bij wederzijdse discretie ontvang ik graag uw response.

    Met welgemeende eerbied,

    *******

    Jouw seksuele voorkeuren overtreffen mijn wensen, maar eerst iets over mezelf!
    Ik ben 53 jaar en woon in Zuid-Holland Wassenaar. Ik ben een betrouwbare, zorgzame, eerlijke en romantische jongeman en gek op paarden, honden en katten en zij op mij.

    Mijn seksuele wensen en zijn:
    Ik hou van tongzoenen, diep gepijpt te worden zonder condoom, jou te beffen en tegelijkertijd een vinger in je kont uiteraard met gel. Ik vind het leuk als je een spannende striptease voor mij doet en ik hou van een massage en strelen houd ik ook van. Intiem met condoom. Ik ben altijd discreet, schoon en gewassen en rook niet.

    Ik hoop dat het mogelijk is om jou te ontmoeten en dat meen ik uit de grond van mijn hart! Ben wel op zoek naar warmte en genegenheid en wil dit ook aan jou geven!






    Heb je ook een brandende vraag of stelling? Laat hieronder je reactie achter. Blijf je liever anoniem? Stuur mij dan een berichtje.
    En wie weet behandel ik de volgende keer jouw vraag.

    Tot de volgende keer!

    Liefs, Debbie

    #2
    Je krijgt gekke mails zeg

    Comment


      #3
      hahaha heerlijk te lezen

      Comment


        #4
        waar gaa je nog meer over schrijven

        Comment


          #5
          kan je straks over wat anders schrijven?
          andere keer een deel
          3

          Comment


            #6
            Hoop niet mijn mail ooit terug te leze

            Comment


              #7
              dan mail je wel gare shit @ marcotjhe

              Comment


                #8
                ja wilde t al zeggen, dan stuur je stomme dingen !

                Comment

                Working...
                X