Flirt Online

Announcement

Collapse
No announcement yet.

De lekkerste tieten of kontjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

    De lekkerste tieten of kontjes

    ik zie dat het forum nog vrij nieuw is en mij lijkt het wel leuk de boel een beetje op te vrolijken. Ben heel benieuw naar de meningen hier, wat een hoer nou een top hoer maakt. Stel je loopt in de avond over de walletjes en je hebt nog zo besloten om niet naar binnen te gaan, wat doet jou van gedachte veranderen? Ga jij voor het lekkere kontje of toch voor een paar lekkere tieten, of ga je voor het hele plaatje alles erop en eraan. Hoe ziet jouw ideale hoer eruit? Welke eigenschappen moet zij hebben? Zelf ben ik heel makkelijk, ik ben een sucker voor een paar lekkere tieten. Niks geilers als een paar lekkere tieten die lekker tegen je aanrijen. Ik daag iedereen uit in dit topic om een foto te plaatsen en mij te vertellen waar jij helemaal gek van word! Ik zal zelf beginnen!
    Bijgevoegde bestanden

    #2
    Blond een lekker lijf en een heerlijke ronde kont, dat is iets waar ik duidelijk een zwak voor heb. Maar ook een vriendelijk gezicht is voor mij zeker een reden om wel of niet binnen te gaan, Je hebt vast wel eens van die chagerijige strakke gezichten gezien, nou daar gaat mijn lul niet stijf van staan.Nu ben ik nieuw hier en moet ik nog uitvinden hoe ik plaatjes kan plaatsen maar jij zult vast begrijpen wat ik zo'n beetje bedoel denk ik ;-)

    Comment


      #3
      Ik vind alles mooi aan de vrouw haha.
      Mag dat ook?
      Wie heeft er lekkere grote tieten.
      Ben op zoek naar een meisje met heeeeele grote borsten.

      Comment


        #4
        Ik ben een echte borstenman
        Hoe groter hoe beter

        Comment


          #5
          bier EN TIETUUUU

          Comment


            #6
            ronde zachte grote witte billen

            Comment


              #7
              Een lekker lijf is natuurlijk fijn maar aan de andere kant ik denk dat de grootste turn on nog wel is een hoer die zelf ook botergeil is.

              Comment


                #8
                Tieten cup D of groter. En kontjes vind ik wel lekker iets voller en zacht maar niet dik.

                Comment


                  #9
                  Lekker grote tieten dus

                  Comment


                    #10
                    Originally posted by keesspek View Post
                    Lekker grote tieten dus
                    Klopt kees lekkere grote tieten.

                    Comment


                      #11
                      lekker hoor !!

                      Comment


                        #12
                        Lekker kontje hoor !

                        Comment

                        Working...
                        X