Sexafspraakje

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Voorstellen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

    Voorstellen

    Hoi Luitjes,

    Ik zie dat dit forum pas online staat en met z'n domein denk ik dat dit wel eens een mooie community kan worden met zeer interessante onderwerpen. Zelf ga ik regelmatig naar de hoeren in omgeving van Arnhem en omstreken dus ik zal in de toekomst ook hier mijn ervaringen delen.

    In het dagelijks leven werk ik in de horeca en werk vaak in de late uurtjes!

    Laten we samen dit forum vullen met leuke topics waar we allemaal wat aan hebben!

    Groetjes,
    Gecko

    #2
    Welkom on board Gecko. We zullen ons best doen

    Comment


      #3
      Hey Gekko, vind het een goeie zaak dat site zoals deze bestaan. Ben zelf iemand die vaak in het buitenland zit en aardig wat dingen hebt meegemaakt. Ook weleens vrouwen blank sabel genomen, terwijl ik dat beter niet had kunnen doen, maar we zijn allemaal jong geweest en vroeger was internet er nog niet en is mooi nu dat we juist deze informatie kunnen delen. De do’s en don’t van een wandelaar, zeg maar. Ik zal hier regelmatig gaan posten en dan niet alleen mijn avontuur in Nederland, maar kom zelf ook vaak in Thailand en Indonesië dus ook deze waardevolle informatie zal ik gaan delen via dit forum!

      Comment


        #4
        Hoi Burningspeer inderdaad ook is het altijd mooi om de verhalen van anderen te lezen. We gaan ons best doen!

        Comment


          #5
          Leuk man ik zal ook eens actief mee gaan doen met het delen van mijn ervaringen!

          Comment


            #6
            zijn er nog meer stellen aanwezig op deze site?
            ik ben 42 en mn vrouw 38
            gezellig hier

            Comment


              #7
              Kees hier en ik ben ook erg actief.
              Wil zijn ervaringen graag delen

              Comment


                #8
                Natuurlijk doe ik ook mee, voornamelijk in de regio van Limburg maar ik kom vanwege mijn werk ook nog wel in andere delen van het land.

                Comment


                  #9
                  Joop uit Wijchen
                  Op zoek naar meer spanning in mn leven

                  Comment

                  Working...
                  X