Sexafspraakje

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hindoestaanse Marly - Nieuwegein

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

    Hindoestaanse Marly - Nieuwegein



    Ik ben bij marly haar gangbang geweest van 15:30 tot 17:30 en na afloop nog eens drie uur alleen met haar. Maar eerst wat over de gangbang marly wou vijf man
    hebben voor haar gangbang maar er waren er maar drie gekomen. Na dat wij ons hadden gewassen keek marly naar onze stijven lullen. Ze wou van klein naar groot

    beginnen ik was gelukig de laatste met mijn 21 cm lul. De eerste kreeg een condoom om zijn lul heen en hij stopten hem in haar kut. De beste man kwam al heel
    snel klaar en terwijl hij zijn lul aan het wassen was kreeg hij een app binnen en moest hij weg. Toch nog lekker klaargekomen lachten hij. De tweede man

    hield het gelukig voor marly langer vol. Marly haar kut was zeiknat kon ik horen aan het sop geluid terwijl ze geneukt werd. Marly zei nu wil ik hard worden
    geneukt door die grote lul van jou. Ik deed een condoom om en ik stopten mijn lul in haar zeer strakke kutje. Ik deed haar benen om mijn bovenarmen heen zo

    dat ik ook bij marly haar tenen kon komen met mijn mond. Ik lag haar flink te neuken en marly begon harder en harder te kreunen. Terwijl ik aan haar tenen
    aan het sabbelen was kwam ik twee keer achterelkaar klaar in haar kut. Ik trok mijn lul uit marly en de anderen man stopen zijn lul weer in haar en hij begon

    haar weer te neuken. Niet veel later kwam de anderen man ook flink klaar in marly haar kut. Mijn lul was weer snel stijf condoom er om en marly kwam boven op
    me zitten. De anderen man begon aan zijn lul te rukken maar na 30 minuten was hij nog niet stijf. Het zweet droop van zijn kop af ik hou het voor gezien zei

    hij en hij ging zijn lul wassen en hij trok zijn kleding weer aan. Hij gaf marly nog een kus terwijl ze op mijn lul tekeer ging en hij ging weg. Zo zei ik nu
    kan het echte feest gaan beginnen marly ging op haar rug liggen en ik stopten mijn lul in haar kut. Ik hou zo erg van lekkere grote dikke lullen zei ze dan

    heeft je kutje geluk vandaag marly zei ik. Martien haar vriend zat zich zelf lekker te rukken in een stoel. Ik pakten marly bij haar enkels en ik begon haar
    lekker tussen haar tenen te likken. Marly kreunden dat het zo erg lekker voelden mijn tong tussen haar tenen in. Ik deed haar benen weer om mijn bovenarmen

    heen en ik begon marly flink te neuken. Haar kut begon spontaan te squirten neuk me harder gilden marly. Ik ben twee keer achterelkaar heerlijk klaargekomen
    in marly haar zeiknatte kut. Ik ging even mijn lul wassen en ik kon hooren dat marly tegen martien zei dat mijn lul echt groot was. Toen ik terug kwam was

    marly net op weg naar de wc toe. Ik zei marly kom jij eens heel snel terug je mag wel in mijn mond plassen dan hoef je niet naar de wc te gaan. Ik ging met
    marly richting de douche ik ging op de grond liggen en marly kwam gehurkt boven mijn open mond zitten. Marly haar plasje was lekker zout van smaak en donker

    geel van kleur. Marly vroeg aan martien of hij een condoom wou komen brengen. Ik deed het condoom om en ik stopten mijn lul van achteren diep in marly haar
    kut. Ik pakten haar heupen vast en ik bleef net zo lang door gaan met neuken tot mijn lul slap uit marly haar kut glee. Marly keek naar het condoom hoe vol

    hij zat met mijn sperma. Na dat we weer schoon waren even een pauze lekker wat drinken en eten samen. Na de pauze vroeg ik marly om een voetjob om mijn lul
    weer stijf te krijgen. Ze sloot haar voetzolen om mijn lul heen en ze ging op en neer met haar voetjes. Toen mijn lul weer stijf was zijn ik en marly in 69

    gegaan. De smaak van haar kut was erg lekker marly haar clit was in een no time lekker dik geworden door mijn tong. ik deed een condoom om en ik stopten mijn
    lul in marly en ik begon haar flink te neuken. Ik deed haar benen weer om mijn bovenarmen heen om haar weer lekker diep in haar kutje te neuken. Marly deed

    uit zich zelf haar tenen in mijn mond. Hier hou ik van dames met initiatief zei ik tegen marly terwijl ik tussen haar tenen aan het likken was. Ik heb marly
    45 minuten geneukt ik trok het condoom van mijn lul af en ik spoot haar lichaam onder met mijn sperma. Wat ze daarna als body lotion uit smeerden over zich

    zelf heen. We zijn even wat gaan drinken samen en marly vroeg me hoe lang ik al een voet en plassex fetish had. Voeten al vanaf ik een jaar of 12/13 was en
    plassex toen ik een jaar of 16 was. Marly vroeg me wat vind je mooi aan voeten en hoe is de smaak van urine. Wat ik belangrijk vind is dat ze lekker klein

    zijn zo als die van jou. Mooie teentjes en waar ik echt van hou is als er een zweet geurtje aan zit. Bij de dames waar ik kom voor plassex kom ik altijd al
    vroeg in de ochtend dan is de smaak van urine het sterkst. De smaak van jou urine was ook sterk van smaak en mooi van kleur. Zal ik je lekker gaan pijpen

    vroeg marly me wat denk je zelf lachten ik. Ik zat lekker in een stoel terwijl marly mij heerlijk en erg diep aan het pijpen was. Zo nu en dan moest ze er
    van kokhalzen maar ze bleef gewoon door gaan. Oh schatje je moet er bijna van overgeven zei ik mijn lul en ballen zatten onder met marly haar slijm. Ik hield

    het niet meer en ik zei ik ga komen. Marly rukten me leeg in haar gezicht wat zag dit er mooi uit al dat witte sperma op die lichtbruine huid van haar. Ik
    ging lang uit op bed liggen en ik vroeg of marly naast me kwam liggen met haar voetjes mijn kant op. Ik begon marly aan haar voetzolen te likken en zo ging

    ik richting haar tenen. Marly moest goed haar best doen om mijn lul weer stijf te krijgen. Maar toen hij eenmaal weer stijf was lag ik weer vol op lekker te
    genieten van marly haar teentjes. Mijn tong glee tussen marly haar tien teentjes door. Man o man wat heeft deze dame een paar heerlijke kleine zweet voetjes.

    Het duurden een tijd voor dat ik klaar kwam geen probleem voor mij maar zo kon ik meer genieten van haar teentjes. Toen ik eenmaal begon te spuiten bleef
    marly net zo lang door gaan met rukken tot er niks meer uit kwam en mijn lul slap in haar hand was geworden. Ik ben kapot marly ik ben genoeg klaargekomen

    vandaag ik kan niet meer. Probeer het straks nog een keertje terwijl je me keihard neukt. Is goed zei ik maar dan stop ik er echt mee voor vandaag. Pauze zei
    ik we gingen wat eten en drinken en een leuk gesprek over mij en hun. Na meer dan een uur pauze stopten marly mijn lul in haar mond en ze begon me stijf te

    pijpen. Toen hij er eenmaal weer klaar voor was condoom er omheen en marly ging op haar rug liggen op bed. Dus jij wil keihard geneukt gaan worden zei ik
    ja zei marly keihard. Ik stopten mijn lul in haar kut en ik deed haar benen om mijn bovenarmen heen. Zo hard als vandaag heb ik nog nooit een dame geneukt

    Het zweet droop van mijn kop af. Marly drukten haar nagels diep mijn rug in ze kreunden en gilden van genot terwijl ze er vrolijk op los squirten. Het kosten
    me een uur om klaar te komen maar ik bleef net zo lang door gaan tot mijn lul slap uit marly haar zeiknatte kut glee. Ik viel naast marly neer op bed je heb

    me totaal geslopt vandaag kreunden ik. Jij mij ook zei marly je heb me echt super lekker geneukt en je kan erg veel klaarkomen daar hou ik van. We zijn naar
    de douche gegaan om ons eigen lekker te wassen toen we weer schoon en fris waren nog even wat gaan drinken samen. Ik zei marly je heb mijn telefoon nr als je

    weer goed geneukt wil worden dan bel je me maar. Dat zal ik dan ook 100 % gaan doen lachten ze ik gaf marly nog een lekkere fooi. En ik liep kapot terug naar
    mijn auto man o man wat was marly geil zeg niet normaal. Ik weet dat hindoestaanse dames van sex houden maar zo geil als marly heb ik ze nog nooit gehad.


    #2
    Wederom bedankt voor je review M.G.
    Helaas doet de link het niet meer op Kinky :-(
    Ben wel benieuwd wie het was hihihi

    Liefs Debbie

    Comment


      #3
      Originally posted by Debbie View Post
      Wederom bedankt voor je review M.G.
      Helaas doet de link het niet meer op Kinky :-(
      Ben wel benieuwd wie het was hihihi

      Liefs Debbie
      Dat klopt debbie marly staat alleen online als ze boter geil is. De volgende gangbang ben ik er weer bij

      Comment


        #4
        Ahaaaaaaaaaa, dat verklaard een hoop!
        Nee, dan weet ik dat

        Comment


          #5
          dus jij houdt ook al van marly

          Comment


            #6
            hoi ik ben die Martien waar je het over hebt bij marly al wat je verteld is uit je duim gezogen als je tog reageert vertel dan wel de waarheid je bent een dromer ik ken je helemaal niet

            Comment


              #7
              Wat is hier aan de hand, heren ??

              Waarom is MG Nu 'Guest' ???

              Comment


                #8
                er is niks aan de hand alleen wat hij schrijft is niet waar hij verzint dit gewoon

                Comment

                Working...
                X