Sexafspraakje

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lady Butterfly, Kropswolde Groningen Tessa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

    Lady Butterfly, Kropswolde Groningen Tessa

    Normaal ga ik naar de ramen of naar een club maar dit keer wou ik mezelf eens laten verwennen na een stresvolle dag. Ik kwam binnen bij Lady Butterfly en had ruime keuze uit verschillende meiden. Ik zag een mooie blonde slanke vrouw die echt perfect in haar velletje zit. Ik schat haar zo rond de 35. Haar naam is Tessa. Toen ik met haar op de kamer aangekomen was bespraken we de massage en ik koos voor een arragement 2 uur voor 350 euro. Heerlijk hebben we samen onder de douche gestaan en heeft ze me lekker ingezeept ik mocht haar ook nog eens overal aanraken. daarna nam ze me mee in het bubbelbad en kreeg ik een heerlijke massage van mijn hoofd en dat terwijl ik ook nog eens een prachtig uitzicht had over die heerlijke tieten van haar (volgens mij heeft ze nooit kinderen gehad want ze zijn perfect!) Mijn jongeheer was al helemaal wakker toen ik eindelijk gemasseerd werd met olie en dit was naast dat het ontspannend was ontzettend geil, Met haar geile lijf en haar stijven tepels gleed ze over me heen en uiteindelijk voelde dat ik bij haar naar binnen gleed. Ik heb geloof ik nog nooit een rubber zo vol gespoten. Tessa is echt een heerlijke meid en voor herhaling vatbaar.
Working...
X