Flirt Online

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Massagesalon Eroroma Drenthe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

    Massagesalon Eroroma Drenthe

    Voor mijn werk moest ik afgelopen week in Emmen zijn en zo kwam ik terecht bij Eroroma in Zwinderen. Een prachtige boerderij die omgebouwd is in alle luxe, dat zag ik al op hun website. Ik dacht laat ik daar eens een kijkje gaan nemen. Bij binnenkomst werd me wat fris aangeboden en de dames die aanwezig waren gingen ziten op de bank tegenover me in volledige stilte, er waren ook maar 4 dames aanwezig en niet bepaald naar mijn smaak. Ik geloof dat ze wilden dat ik in een slok mijn fris op dronk en zo snel mogelijk een keuze zou maken. Het gaf me een gevoel van "schiet op, we moeten geld verdienen" . Ik weet niet of dit normaal is aangezien ik nooit naar een massagesalon ga maar naar een club ga of ramen. Maar ik heb zo snel mogelijk de benen genomen. Ik ga in het vervolg toch maar weer voor het echte werk.

    #2
    Dan heb je duidelijk Vera gemist een blonde rondborstige dame die ook nog eens precies weet wat ze doet op de kamer. Het voorstellen is inderdaad wat minder maar de massages zijn echt super en wil je wat extra's dan is dat ook nog mogelijk. Ik ga volgende week weer

    Comment


      #3
      Dan wens ik je veel plezier!

      Comment


        #4
        Bedoel je met extra dat ze ook neukt?

        Comment


          #5
          Ja die dame lust er wel pap van!

          Comment

          Working...
          X