Sexafspraakje

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Number One Thai Massage, Meerhout, Leeya

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

    Number One Thai Massage, Meerhout, Leeya

    Een super thais dametje met een lekker a cupje die je heerlijk verwend De communicatie gaat moeilijk dat is wel heel erg jammer. De massage was fijn, niet hard maar ook niet plagerig zodat je erg snel klaar komt. Totdat ik me omdraaiede!! Eerst bracht ze met zachte verfijnde massage mijn penis in vol ornaat om daarna langdurig en met veel variatie mijn penis te likken en zuigen zonder condoom. Dat was een heerlijke verrassing. Ook mijn ballen werden verwend met haar tongetje. Daarna mocht ik haar masseren en ze liet me mijn gang gaan ze was heel gewillig en liet me haar kleine mooie borstjes en haar vagina uitgebreid masseren. Ze begon te kreunen en ik dacht laat ik haar eens met mijn tong verwennen. Ze kreunde nog harder en kronkelde alle kanten op uiteindelijk gilde ze het uit en kwam ze klaar. Ze liet me terug liggen en uitgebreid en nog lekkerder ging ze mijn penis weer zuigen en likken. Ik heb haar helemaal ondergespoten, zo geil had ze mij gemaakt en ze vond het ook nog eens niet erg.




Working...
X