Flirt Online

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hoi mannen, Ik ben Annet een slanke Tgirl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

    Hoi mannen, Ik ben Annet een slanke Tgirl

    Hallo mannen,
    Laat ik mijzelf eerst even voorstellen.
    Mijn naam is Annet, ik ben Tgirl en kleine zelfstandige die zich gedurende een paar dagen per week overgeeft aan aan seks.
    Ik ben spontaan, weeg 65 kg, ben begin veertig en heb een heel slank postuurtje. Ik woon in het Noorden van Nederland in de provincie Groningen.
    Ik ben een Tgirl van niveau, welbespraakt en qua seks zeer gemotiveerd.

    Ik zoek contact met gedistingeerde, blanke mannen voor lekkere, ongeremde seks (OUDERE MANNEN OOK WELKOM!). Voor seks neem ik graag de tijd en ik zal gedurende de tijd die je met me doorbrengt als een echte vriendin voor je zijn en je lekker verwennen!
    Ik vraag geld voor mijn diensten, maar ik ben niet kil en zakelijk. Ik doe het echt met plezier en overtuiging!

    Qua uiterlijk ben ik mooi opgemaakt, intiem geschoren en draag ik graag zwarte wetlookkleding. Hygiene, veilige seks (anaal met condoom) en discretie staan bij mij hoog in het vaandel. Ik word graag anaal genomen, en vind het lekker je natte paal langs mijn kontje te laten glijden. Verder kan ik je heerlijk klaarpijpen en wordt ontzettend geil wanneer je in mijn mond klaarkomt!
    Rimmen, fisten, en een andere man neuken doe ik niet.
    Al mijn foto’s zijn ECHT van mijzelf en niet bewerkt.


    Ik ben beschikbaar voor thuisontvangst op:
    * Dinsdag en vrijdag van 13.00 tot 1.30.
    * Woensdag van 11.30 tot 18.30.(op afspraak)
    Voor een half uur vraag ik €50 en een uur €90, maar ben geen klokkijker hoor!
    Mijn woning biedt de benodige privacy en bezoekjes trekken niet de aandacht.
    Uiteraard kun je je hier ook wassen en douchen.


    Wil je mij telefonisch bereiken? Vraag dan even naar mijn nummer via email of Telegram (Telegram profielnaam: @tgirlannet)

    IK REAGEER ALTIJD OP EMAILS CONTROLEER DAAROM OOK JE RECLAME(SPAM) MAPJE.


    Voor mannen die wel graag willen, maar niet meteen durven heb ik een introductie afspraakje. Je maakt een afspraakje met mij net als een gewone seks afspraak, alleen is het deze keer zonder seks. Je krijgt dan van mij een drankje en we babbelen over ditjes en datjes. Je mag me dan kussen en ik kan met mijn handje lekker even je paal uit je broek halen. Hiervoor betaal je €20, - . Mocht je daarna meer willen betaal je me gewoon wat bij.

    Het is ook mogelijk vrijbijvend een afspraak te maken op een dag die jou het beste uitkomt.

    MOGELIJKHEDEN: trio, anaal, deepthroat, pijpen, standje 69, cumshot in gezicht, klaarkomen in mond, tongzoenen, bondage, foto en video opnames. Tegen meerprijs plasseks mogelijk.

    Heb je bijzondere wensen? Laat het me weten.


    Groetjes Annet
    Bijgevoegde bestanden
    Last edited by Guest; 12-05-2021, 23:52.

    #2
    Hoi Annet, Mooi en duidelijk profiel! Ben al een paar keer bij je geweest en zag je toevallig ook hier. Bel je binnenkort wel weer even op! Word al weer heet van je foto's!
    Xxx Marc

    Comment


      #3
      Hoi Marc. Dat is inderdaad toevallig! Ben hier maar net!! Bel gerust hoor dan zal ik je weer lekker verwennen. Dinsdag en de vrijdag zijn de beste dagen om af te spreken.
      Xxx Annet

      Comment

      Working...
      X