Sexafspraakje

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Schipperskwartier

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

    Schipperskwartier

    Iemand aanbevelingen voor het schipperskwartier in België, ik wil hier graag naar toe, maar weet niet of het de moeite waard is? Is voor mij namelijk een aardig eindje rijden. Hoe groot is het wat is het beste gedeelte en heb je hier ook veel Afrikaanse meiden. Ik vind die namelijk supergeil!

    #2
    Wij heten u welkom in de Atheneumbuurt oftewel het Schipperskwartier in Antwerpen - daar waar u van vele ramen kunt genieten met mooie dames dagelijks aanwezig.Parkeren is mogelijk in de buurt van het schipperskwartier en raden wij u altijd...


    Het schipperskwartier heeft een ruime selectie van ramen en ook het behorend aanbod van dames. Ik zou zeggen pak de auto eens en ga erop uit. Een bezoekje brengen kost ongeveer 50 euro.

    Comment


      #3
      Klopt even ter aanvulling, je hebt hier een ruim aanbid va vrouwen. Blond tot Afrikaans , prijzen vallen ook reuze mee inderdaad gewoon even aankloppen en vragen. 50 euro voor een goeie pijpbeurt is zeker haalbaar. In de het verleden kwam ik hier regelmatig en je hebt zeker geile Afrikaantjes, maar wel even goed praten vooraf soms zit er weleens eentje tussen die even vlug geld wilt scoren maar er niet al teveel voor wilt werken, maar dat heb je overal wel denk. Maar is zeker de moeite waard om even een bezoekje te brengen!

      Comment

      Working...
      X