Flirt Online

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stacy bij Eindhoven Privé

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

    Stacy bij Eindhoven Privé

    Ben weer eens naar binnen gewandeld bij Eindhoven Privé en op dat moment was het behoorlijk druk. Stacy was nog vrij een jonge (begin 20) slanke meid met zwarte haar en ik schat een D cup. Uiteraard eerst even wassen waardoor ik al een harde kreeg want we belanden in een heerlijke vrijpartij. Eenmaal op bed pakte ze hem al gretig in de mond. Pijpen kan ze wel hoor en ik kwam dus ook al direct klaar. Even wat gekletst nog en na 10 minuten was ik alweer klaar voor de volgende ronden. Nu was het mijn beurt en heb haar dan ook in verschillende standjes geneukt. Stacy deed erg wulps mee en kreeg ook echt het idee dat ze er zelf ook van genoot.

    eindhovenprive.nl is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, eindhovenprive.nl has it all. We hope you find what you are searching for!


    Een leuke meid en zeker voor herhaling vatbaar!
    Bijgevoegde bestanden
    Last edited by Wandelaar; 19-03-2019, 15:50.

    #2
    Lees ik dat goed op de website 60 euro voor een heel uur? Wat krijg je daar dan voor?

    Comment


      #3
      Volgens mij zijn dat alleen prijzen voor de kamer, niet voor de DVP.

      Comment


        #4
        60 euro per uur voor zo'n knappe meid ?
        hoe ken da

        Comment


          #5
          wow ze is knap

          Comment


            #6
            60 euro? daar geloof ik niets van

            Comment


              #7
              Jammer dat Rukkert niet meer reageerd, ik was best benieuwd

              Comment


                #8
                Uit nieuwsgierigheid maar gewoon eens binnen gewandeld en inderdaad zoals ik al dacht is dat de prijs van een kamer en niet van Stacy zelf aan de hand van wat je met haar afspreekt komt daar nog een bedrag overheen. Ik koos een massage met daarna alles er op en er aan en was zo'n 175 euro kwijt. Lekkere meid met fijne handjes die je precies goed weten te verwennen. Pijpen is ze veel te goed in, ik moest haar echt afremmen om niet te snel klaar te komen. Gelukkig deed ze toen wat kalmer aan en heb ik verder een heerlijk uur kunnen genieten van deze knapperd. De moeite waard maar wel wat aan de prijzige kant.

                Comment

                Working...
                X