Sexafspraakje

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Chantal - Rotterdam

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

    Chantal - Rotterdam

    Sexjobs. De erotische marktplaats! Voor gratis en betaald sexcontact, sexparty's en het ruilen, kopen & verkopen van nieuwe en gebruikte sexartikelen.


    Na reshma even wat gaan eten en drinken en op weg naar chantal gegaan. Chantal deed open en na het financiele gedeelten 150 € anderhalf uur gingen hier ook snel onze kleding uit. We gingen ons even beiden wassen en het bed op. Chantal heeft een mooi lichaam met een paar heerlijke borsten met dikke tepels er op. Ik heb me eerst goed stijf laten pijpen voor ze in 69 over me heen kwam.

    Chantal haar kut smaakt heerlijk ze heeft best lange schaamlippen. Dus daar lekker aan liggen sabbelen en zo nu en dan even mijn tong diep haar kut in gestopt. Chantal deed me een condoom om en ik gaf aan kom maar boven op me zitten. Ik hield mijn lul vast en chantal glee er over heen. Ze deed een combi wip van hard en snel en dan weer heel rustig aan.

    Tijdens het neuken was ze met mijn ballen aan de gang. Chantal neukten me als of haar leven er vanaf hing. Maar na bijna een uur te zijn geneukt door haar kwam ik met een harde geil toch nog twee keer heerlijk klaar. Ik was kapot ik ging me wassen kleding aan een ik vertelden haar dat ze me 100 % terug gaat zien.
Working...
X