Sexafspraakje

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lena - Beverwijk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

    Lena - Beverwijk

    Sexjobs. De erotische marktplaats! Voor gratis en betaald sexcontact, sexparty's en het ruilen, kopen & verkopen van nieuwe en gebruikte sexartikelen.


    Vandaag bij lena geweest voor deepthroat zonder condoom. Na binnenkomst gaf ik lena haar geld en zijn we richting haar badkamer gegaan waar het zou gaan plaats vinden.
    Ik ging op de grond zitten met mijn rug tegen de muur aan. Lena kwam op haar knieen voor me zitten en ze stopten mijn lul in haar mond. Bij elke haal die ze maakten

    moest ze kokhalzen ik pakten haar hoofd vast en ik zei laat het maar lekker komen lena. Binnen een minuten had ik haar aan het overgeven het warme gevoel was erg lekker.
    Lena genoot er zelf ook erg van dat ik haar mond ruig aan het neuken was. Terwijl ik aan het klaarkomen was moest lena weer overgeven. Ik liet haar hoofd los zo dat ze

    weer even op adem kon komen. Ik hou hier zo erg van zei lena hoe ruiger hoe geiler. Ik pakten haar hoofd weer vast en mijn lul glee lena's mond/keel weer in kom op zei ik.
    Ze begon weer te kokhalzen en ik zei zit je maag nog vol. Lena moest al weer vrij snel overgeven er kwam een combi van braaksel en sperma haar mond uit. Ik kwam in een heerlijke

    klaarkom trance terecht en ik bleef spuiten. Ik liet lena's hoofd los maar lena zei neuk mijn mond weer. Ik ging staan en ik pakten lena's hoofd vast en ik drukten mijn lul er totaal in.
    Whooo wat kan jij veel en ruig hebben zeg kreunden ik terwijl ik weer klaarkwam in lena's mond/keel. Lena liet mijn sperma uit haar mond lopen over haar borsten heen je spuit lekker veel zei ze.

    Lena vroeg me of ik al leeg was nog lang niet zei ik en ik drukten mijn lul weer naar binnen in haar mond/keel. Kokhalzen deed ze nog flink maar om lena weer te laten overgeven moest het tempo flink omhoog.
    Ik ging weer op de grond zitten met mijn rug tegen de muur. Ik ga je weer laten overgeven lena zei ik ik pakten haar bij haar hoofd vast. Ik neukten lena's mond/keel ruiger en ruiger tot ze weer moest overgeven.

    Lena's braaksel begon minder te worden maar het voelden nog steeds erg lekker aan. Ik kwam in een klaarkom trance en ik bleef lena's mond/keel net zo lang neuken tot mijn lul slap uit haar mond glee.
    Lena zei mijn maag is nu leeg overgeven lukt me niet meer. Ik geef je er €150 bij dan neuk ik me verder wel leeg in je kut dat is goed zei lena. We zijn ons gaan douchen en we gingen naar lena's slaapkamer.

    Ze legde een doosje met condooms voor me klaar en ik deed er een om. Lena ging op haar rug liggen en mijn lul glee haar kut in. Ik deed lena's benen om mijn bovenarmen heen en terwijl mijn tong tussen haar
    tenen glee kwam ik heerlijk klaar. Mijn lul was nog stijf dus ik begon lena's bruine kutje weer te neuken. Toen ik op nieuw klaarkwam kwam ik in een klaarkom trance terecht ik bleef net zo lang door gaan met klaarkomen.

    Tot mijn lul slap uit lena's kut glee. Ik trok het goed gevulden condoom van mijn lul af en ik liet hem leeg lopen over lena's borsten heen. Pijp me weer stijf zei ik tegen lena en ze had me weer vrij snel stijf gepijpt.
    Nieuw condoom er omheen en ik glee haar kut weer in. Tijdens het klaarkomen bleef ik net zo lang door gaan tot mijn ballen echt totaal leeg waren.

    Onder de douche gegaan samen en onze kleren weer aan gedaan bij de deur gaf ik lena nog een lekkere fooi voor het heeeeeeeeeerlijke overgeven wat ze heeft gedaan.
Working...
X