Sexafspraakje

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Amber & Senna - Eindhoven (Voetfetish)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

    Amber & Senna - Eindhoven (Voetfetish)

    Sexjobs. De erotische marktplaats! Voor gratis en betaald sexcontact, sexparty's en het ruilen, kopen & verkopen van nieuwe en gebruikte sexartikelen.


    Gisteren ben ik bij amber & senna geweest. Ik had ze van tevoren laten weten wat ik wou. Ik kreeg een app terug dat het goed was en wat de prijs hier voor was.
    Toen ik in hun straat was stuurden ik een app en kreeg ik het huis nr. Na dat ik ze hun geld had gegeven zijn we naar hun slaapkamer gegaan en ben ik mijn lul

    gaan wassen. Amber kwam naast me zitten met haar lekkere kleine mini voetjes. Toen ik haar schoentjes en haar sokjes van haar voetjes had getrokken kwam er een
    heerlijke geur vanaf. Senna haar opdracht was om me vijf uur alleen maar te rukken en er voor te zorgen dat mijn lul stijf bleef. Ik pakten amber bij haar

    enkels om haar voetzolen eens goed te bekijken. Ik begon aan haar hiel te sabbelen en ik ging zo richting haar teentjes. Toen ik daar aan kwam lekker met mijn
    neus tussen haar mini teentjes gaan ruiken. Ik begon te spuiten en senna bleef me lekker door rukken. Ik begon amber schoon te likken tussen haar teentjes in

    wat wel even nodig was ze was er goed vies tussen in. Het zweet wat er tussen in zat likten ik er met mijn tong tussen vandaan. Per voetje ben ik +- 35 min
    bezig geweest om ze zweet vrij te krijgen. Senna begon me met haar anderen hand te rukken terwijl amber haar sperma hand schoon maakten. Ik begon amber aan

    haar voetzolen te likken terwijl ik weer heerlijk klaarkwam in senna haar hand. Ik vroeg aan senna of ze in mijn ballen kon gaan knijpen wat ze erg lekker deed.
    Mijn tong glee tussen amber haar teentjes door en ik kwam weer in een klaarkom trance terecht. Ik begon te spuiten en het bleef maar door gaan wat me een super

    lekker gevoel gaf. Mijn lul wou slap gaan worden amber ging met haar voetzolen over mijn gezicht heen en mijn lul was al weer snel keihard. Senna rukten weer
    met haar andere hand terwijl amber haar hand schoon maakten. Man wat kan jij klaarkomen zeg lachten senna ik ben nog lang niet leeg zei ik. Terwijl ik naar

    amber haar voetzolen keek begon ik weer te spuiten. Ik drukten het plekje waar haar teentjes beginnen op mijn neus en ik ruikten er lekker aan. Hmmmmmm wat
    heb jij een paar heerlijke kleine mini voetjes amber zo klein als die van jou heb ik nog nooit gehad. Ik kwam weer in een klaarkom trance terecht senna bleef

    maar door gaan met rukken. Mijn sperma vloog in het rond net zo lang tot mijn lul slap uit senna haar hand glee. Even pauze meisjes zei ik en amber ging wat
    te drinkten pakken voor ons en senna ging haar handen even goed wassen. Jij heb pas een echte voetfetish lachten amber je geniet er echt super van zei ze.

    Dat klopt zei ik kleine voetjes is echt mijn ding. Tijdens de pauze was senna lekker met mijn ballen aan het spelen en ging amber met haar voetzolen over mijn
    gezicht heen. Toen ik er weer klaar voor was ging ik weer liggen en senna begon me weer stijf te rukken. Amber stopten van een voetje haar teentjes in mijn mond

    en met haar andere voetje ging ze over mijn gezicht heen. Ik begon al weer snel te spuiten in senna haar hand ik drukten amber haar voetzolen op mijn gezicht
    en ik bleef door gaan met klaarkomen. Door amber haar voetgeur kwam ik weer in een klaarkom trance terecht. Senna rukten me met haar linker en rechter hand

    ze bleef net zo lang door gaan met rukken tot mijn lul slap uit haar hand glee. Ik vroeg amber en senna hebben jullie plastic bekertjes ja zeiden ze. Als ik
    jullie 100 euro geef zouden jullie dan ieder een bekertje willen vol plassen voor me. Ze moesten beiden lachen en zeiden dat is goed ze gingen een bekertje

    pakken en ze gingen een voor een naar de wc. Senna kwam als eerste terug met haar warme plasje en ze gaf me haar bekertje. Senna haar urine was mooi van kleur
    en de smaak er van was erg lekker. Toen kwam amber terug met haar warme plasje gaf ze me haar bekertje. Amber had meer geplast haar urine was donker van kleur

    en ruikten erg lekker. Toen ik ook amber's urine had op gedronken wouden ze weten van wie de urine het lekkerst was. Senna die van jou was lichtjes zout en zag
    er mooi uit van kleur. Die van jou amber was heel erg zout en ook mooi van kleur en ruikten erg lekker. Kort om jullie beiden plasjes waren heeeeeeeeeerlijk.

    We hadden nog 2'5 uur over ik zei tegen senna dat ze me moest gaan rukken en elke keer als ik bijna klaarkomen moet je stopen. Ik zei tegen amber dat ze pen en
    papier er moest bij pakken en het netjes moest bij houden. Senna begon me te rukken en ik lag weer van amber haar mini voetjes te genieten. Na iets meer dan

    twee uur zei amber je bent nu bijna 37 keer klaargekomen. Ik keek naar mijn lul en deze was echt flink opgezwollen geworden door het rukken van senna. Ga nu
    maar door senna en ruk me maar totaal leeg. Amber ging er goed voor zitten zo dat ik haar lekker tussen haar teentjes in kon gaan likken. Toen ik begon te

    spuiten kwam ik weer in een klaarkom trance terecht waar naar mijn gevoel geen eind aan kwam. Toen mijn lul slap begon te worden in senna haar hand stopten
    ze pas met het heerlijke ruk werk van haar. Ik zat onder met mijn sperma waar we alle drie om moesten lachen. Na dat ik weer schoon was en mijn kleding weer

    aan had gaf ik de dames de 100 euro voor hun plasje in de bekertjes en ik gaf ze beiden nog een fooi voor hun perfecte diensten.
Working...
X