Flirt Online

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Massage Wereld Heerlen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

    Massage Wereld Heerlen

    Twee weken geleden een afspraak gemaakt met Qué. Massage 50 Tinten Massage Wereld. De dame ziet er een beetje anders uit dan op de geflatteerde foto´s. Is niet erg vriendelijk en begint halfslachtig aan de bondage. Niet echt professioneel allemaal, weet niet echt goed wat ze moet. Dan begint de massage waarbij ze met haar lichaam pontificaal op mijn rug gaat zitten. Vervolgens begint ze te klaten over de vergoeding welke zij overhoudt aan deze massage. Haar zuster verdient meer als normale therapeute. En ze blijft daar maar over mekkeren, tevens klaagt ze over het feit dat ze na de massage alles op moet ruimen en daarvoor ook niet betaald wordt. Met andere woorden een klaagzang van hier tot Tokio. Ben uiteindelijk gestopt en heb mijn verhaal verteld aan de receptie. Ter plaatse geen excuus ontvangen en ook later niet per email. Wel een slappe statement in de zin van : Ja, daar kunnen we niets aan doen , U moet de massage eerder stoppen. Dus voor mij geen Qué meer in Heerlen of andere lokaties. Ben op zoek naar een kleine lieve masseuse, die gewoon doet waar ze voor betaald wordt. gr Jurre
Working...
X